Op på hesten igen...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Op på hesten igen...
Jeg har været væk herindefra i et stykke tid - en masse overarbejde og en masse ferie har taget al min tid. Desværre betyder overarbejde noget med at leve af pizza o.l. og ferie for mig er rockfestivaler i hobetal.

Så jeg har levet af fastfood og alt for mange bajere de sidste par måneder. Det har givet 4 kg. ekstra på sidebenene, men det er da ikke så galt som jeg kunne have frygtet på forhånd.

Nu er det op på hesten igen - vægten sagde 81,1 i morges, så jeg har ca. 10 kg, jeg skal af med endnu. Det kan sagtens nås inden jul :-)

Jeg er i hvert fald motiveret og ud over afbrydelsen omkring Skanderborg festival, så bliver det almindelg hverdag for mig nu, så det kan sagtens lade sig gøre ;-)
16 år21. juli 2008 kl. 10:20
re: Op på hesten igen...
Selvfølgelig kan det det - velkommen tilbage.
16 år21. juli 2008 kl. 10:27
Hej Claus og velkommen 'hjem' ;-)

4 kilo er da ingen ting og er der noget bedre at bruge sin ferie på end musikfestivaller? Ja, vil nogen måske sige, men smag og behag er heldigvis forskellig :-) Jeg misunder dig i hvert fald.
Jeg har selv kun været på Roskildefestival een gang og det var helt tilbage i '82.

Med det tabstempo du har haft på indtil nu, så er der ingen tvivl om at du når dit mål og får din tus. Eller har du 'snydt' og fået den inden fremvisningen af den slankere krop.
Det kunne jeg nemlig godt selv have fundet på. Jeg er nemlig også helt vild for at få en tattovering, men da jeg har ikke engang bestemt mig for motivet endnu, må det vente lidt endnu.
16 år21. juli 2008 kl. 13:40
Tak. Og så er jeg også gennemskuet. Ja, jeg har snydt og fået lavet den tatovering, jeg havde lovet mig selv, selv om jeg ikke helt har nået målet. Men der er jo ikke noget ved at få den lavet om efteråret, så er der jo ingen der ser den med alt det tøj, man har på :-D

Men så må jeg jo bare få lavet en mere, når jeg har tabt de næste 10 kg. ;)
16 år21. juli 2008 kl. 18:19
Tihi jeg tænkte det nok ;-)

Du har ret i at en tattovering skal man have lavet til sommertiden.
Og selvfølgelig får du da bare een mere når du kommer helt i mål :-)

16 år21. juli 2008 kl. 21:56
velkommen tilbage på hesten.

Selvfølgelig kan du nå det inden jul. Især hvis du skipper bajerene og fast fooden.

tillykke med tatoveringen
16 år22. juli 2008 kl. 19:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });