Ferie uden vægtstigning !
Du læser en tråd i debat > vægttabSpacy
re: Ferie uden vægtstigning !
Stærkt Karina :-)
Dejligt at man ikke absolut behøver at tage på fordi man er på ferie.
Jeg har også været enormt god i den forgangende uge, idag er jeg nede på det laveste jeg endnu har vejet nemlig 67,8 ;-)
Dejligt at man ikke absolut behøver at tage på fordi man er på ferie.
Jeg har også været enormt god i den forgangende uge, idag er jeg nede på det laveste jeg endnu har vejet nemlig 67,8 ;-)
16 år21. juli 2008 kl. 13:25
tynd74
flot karina ;O) rigtig sej gået
så selv om du har spist masser af chokolade som du skrev ja så må du jo have holdt igen med alt andet.
hvor er det altså flot ;O)
stor skulderklap til dig
lise
så selv om du har spist masser af chokolade som du skrev ja så må du jo have holdt igen med alt andet.
hvor er det altså flot ;O)
stor skulderklap til dig
lise
16 år21. juli 2008 kl. 14:39
KarinaHadsten (slettet)
Tak skal I ha. Og ja jeg sørgede for at spise nogenlunde fornuftigt - sværest var det de dage hvor vi startede med rundstykker :-O Brød skal man godt nok være forsigtig med.
Men jeg plejer jo også at køre med et underskud på 3000KJ så der var jo lidt at tage af. Altså der var et stykke op til der kom egentlig overskud, men det skete da en af dagene.
Jeg kan også godt mærke på dagen i dag at jeg nok kommer til at bruge dagen på liiiige at svinge tilbage på planen. Jeg har spist lidt rigeligt. Forsøgte mig ellers med frugt til morgenmaden, men måtte springe på noget brød på arbejde. Og tog en lakridsstang til dessert efter frokost. Men holder jeg bare underskud i dag er det fint med mig.
Hjælper godt nok ikke at manden har indkøbt medister til aftensmaden. Hmmm og han foreslår slagterens svenske pølseret til i morgen. Suk der er lang vej med ham endnu. ;-) Nå men medister i aften bliver med rugbrød og så må jeg lave grøntsager til mig selv - det gør jeg tit. Har vist også en del kolde grøntsager som både mand og børn kan spise af.
Men ja det er dejligt at en ferie ikke behøver at betyde stort vægttab.
Men jeg plejer jo også at køre med et underskud på 3000KJ så der var jo lidt at tage af. Altså der var et stykke op til der kom egentlig overskud, men det skete da en af dagene.
Jeg kan også godt mærke på dagen i dag at jeg nok kommer til at bruge dagen på liiiige at svinge tilbage på planen. Jeg har spist lidt rigeligt. Forsøgte mig ellers med frugt til morgenmaden, men måtte springe på noget brød på arbejde. Og tog en lakridsstang til dessert efter frokost. Men holder jeg bare underskud i dag er det fint med mig.
Hjælper godt nok ikke at manden har indkøbt medister til aftensmaden. Hmmm og han foreslår slagterens svenske pølseret til i morgen. Suk der er lang vej med ham endnu. ;-) Nå men medister i aften bliver med rugbrød og så må jeg lave grøntsager til mig selv - det gør jeg tit. Har vist også en del kolde grøntsager som både mand og børn kan spise af.
Men ja det er dejligt at en ferie ikke behøver at betyde stort vægttab.
16 år21. juli 2008 kl. 15:03
iakob
Jeg er lige kommet tilbage fra 3 dage i telt og jeg må sige at set i det lys, så er jeg imponeret over din indsats, Karina. Jeg har ikke været på vægten endnu og altså ikke set resultatet. Det skal ske i morgen tidligt. Jeg er lidt nervøs fordi jeg faldt lynhurtigt i den gamle skure og kunne een dag slet ikke stoppe med at spise.
Hverdag er altså en god ting - når der ikke er fristelser og når man har styr på hvor de er, så er de nemmere at styre udenom.
Hverdag er altså en god ting - når der ikke er fristelser og når man har styr på hvor de er, så er de nemmere at styre udenom.
16 år23. juli 2008 kl. 21:16
oz1ing (slettet)
Fyyyh ha Iacob,
Jeg havde ellers et "billede" af dig som den mest stålsatte med mange gode principper og værktøjer her på madital.
Nå pyt, du har forhåbentlig haft en god telttur.
Jeg havde ellers et "billede" af dig som den mest stålsatte med mange gode principper og værktøjer her på madital.
Nå pyt, du har forhåbentlig haft en god telttur.
16 år24. juli 2008 kl. 07:38
iakob
Gode værktøjer og principper, jovist. Men stålfast? Ikke det mindste. Det er nok det bedste værktøj jeg har: Overlad så lidt som mulig til min viljestyrke, gå med rutinen og undgå at komme i nærheden af svære fristelser (slikbøtterne i kantinen er ikke slemme, de står med låg på pga sundhedskontrollen og jeg kan sagtens modstå den lille tvist af lækkersult - men kagerne i kantinen dem prøver jeg at undgå at se fordi der af og til er meget fristende chokoladekager).
16 år24. juli 2008 kl. 08:22
Kaktus (slettet)
Super flot med et vægttab under en ferie! Damn - du er for god ! :)
Stort tillykke...
Stort tillykke...
16 år26. juli 2008 kl. 11:33
KarinaHadsten (slettet)
:-( ja men nu har jeg taget et kilo på igen :-( Men jeg håber det skyldes at vi snart når den tid på måneden.
16 år28. juli 2008 kl. 09:14
Da jeg var afsted på ferie i uge 27 havde jeg taget ca et halvt kilo på da jeg kom hjem. Men denne gang havde jeg tabt 400 g og her til morgen var der røget yderligere 200 g. Så nu er jeg igen på den mindste vægt jeg har haft under kuren. Nu glæder jeg mig bare til at slå bundrekorden igen snart og komme ned på BMI = 25 og få den kage som jeg havde planlagt med. Hihi - ja den har ladet vente på sig pga ferietiden.
Min ferie er slut for denne gang nu. Dog har jeg lige en fridag i morgen med tilretning af brudekjole. Og så har jeg (forhåbentlig) lidt ferie når vi kommer nærmere brylluppet.