#2 af Joanmaria (slettet)
Hilsen fra Engis
Du læser en tråd i debat > vægttabJoanmaria (slettet)
re: Hilsen fra Engis
Hej Engis
Se'følig kan vi huske dig.
Jeg har også lige været gået i stå i en periode og har ikke fået skrevet så meget herinde. Måske kan vi lige 'sparke' hinanden i gang igen??
Jeg er glad for, at du har fundet os igen.
Knus Judle
Se'følig kan vi huske dig.
Jeg har også lige været gået i stå i en periode og har ikke fået skrevet så meget herinde. Måske kan vi lige 'sparke' hinanden i gang igen??
Jeg er glad for, at du har fundet os igen.
Knus Judle
19 år27. juni 2005 kl. 20:28
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: Hilsen fra Engis
Hejsa Engis
SELVFØLGELIG kan jeg huske dig- hvor er det super fedt at du har fundet os. og stort tillykke med dit nye arbejde, det er da dejligt at du har fået noget så hurtigt. Er også selv lige startet på nyt arbejde, så det bliver desværre ikke så meget skriveri fra min side lige p.t.
Du har jo gjort det før, så nu skal du jo så "bare" lige i gang igen - har du fået løbet nogle kvindeløb i år? Har været til 3 denne sommer og regner med at løbe in løbet til september.
Pøj pøj søde ven!
Knus og tanker fra Smiley som er glad for at du er med hos os igen.
SELVFØLGELIG kan jeg huske dig- hvor er det super fedt at du har fundet os. og stort tillykke med dit nye arbejde, det er da dejligt at du har fået noget så hurtigt. Er også selv lige startet på nyt arbejde, så det bliver desværre ikke så meget skriveri fra min side lige p.t.
Du har jo gjort det før, så nu skal du jo så "bare" lige i gang igen - har du fået løbet nogle kvindeløb i år? Har været til 3 denne sommer og regner med at løbe in løbet til september.
Pøj pøj søde ven!
Knus og tanker fra Smiley som er glad for at du er med hos os igen.
19 år27. juni 2005 kl. 20:55
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Engis Din lækre steg, hvor har du dog været *ggg*
Dejligt at du har fundet os igen, det er ikke sjovt når man bliver væk vel.
Lækkert at du sidder med et fuldtidsjob, det er jeg glad for at læse, og det varmer da, at du har savnet os.
Okay, måske ikke så godt at du har taget hele mulevitten på igen, men kom du bare igang igen, vi er jo her for at støtte hinanden og at du har fundet os, er jo en god begyndelse, du bevidste jo på madogsundhed at du kunne, og selvfølgelig kan du igen.
God idé med en diatist, så kommer du helt sikkert på rette kurs.
Rigtig skønt at hører fra dig, og velkommen tilbage i "stalden"
Stort gensynsknus
Bamse
Dejligt at du har fundet os igen, det er ikke sjovt når man bliver væk vel.
Lækkert at du sidder med et fuldtidsjob, det er jeg glad for at læse, og det varmer da, at du har savnet os.
Okay, måske ikke så godt at du har taget hele mulevitten på igen, men kom du bare igang igen, vi er jo her for at støtte hinanden og at du har fundet os, er jo en god begyndelse, du bevidste jo på madogsundhed at du kunne, og selvfølgelig kan du igen.
God idé med en diatist, så kommer du helt sikkert på rette kurs.
Rigtig skønt at hører fra dig, og velkommen tilbage i "stalden"
Stort gensynsknus
Bamse
19 år27. juni 2005 kl. 23:52
Mariadk (slettet)
Hej Engis,
nej du kender ikke mig. *GG* men ville da bare sige velkommen, og håber du når dine mål, og at du vil få en masse opbagning herinde fra med dine gamle og nye venner..
God fornøjelse..
Mariadk ;o)
nej du kender ikke mig. *GG* men ville da bare sige velkommen, og håber du når dine mål, og at du vil få en masse opbagning herinde fra med dine gamle og nye venner..
God fornøjelse..
Mariadk ;o)
19 år28. juni 2005 kl. 09:27
Engis (slettet)
re: re: Tak for alle svarene
Hejsa igen igen..
Tak for alle jere svar.
Jeg vender stærk tilbage med nyt. Har forresten bestilt tid hos Diætisten. Hun havde rigtigt travkt, så jeg har først tid en gang i juli. Vælger at se det som et godt tegn på, at hun er dygtig og derfor eftertragtet.
Tak for alle jere svar.
Jeg vender stærk tilbage med nyt. Har forresten bestilt tid hos Diætisten. Hun havde rigtigt travkt, så jeg har først tid en gang i juli. Vælger at se det som et godt tegn på, at hun er dygtig og derfor eftertragtet.
19 år28. juni 2005 kl. 15:32
Marianne starter forfra (slettet)
re: Tak for alle svarene
Hej Engis
Jeg kan også huske dig... rart at se dig herinde igen. Og pøj pøj med diætisten, det bliver spændende at høre om.
Du skal nok få tabt de kilo igen... det er jeg helt sikker på.
Knuz Marianne
Jeg kan også huske dig... rart at se dig herinde igen. Og pøj pøj med diætisten, det bliver spændende at høre om.
Du skal nok få tabt de kilo igen... det er jeg helt sikker på.
Knuz Marianne
19 år29. juni 2005 kl. 08:07
Muldebeerg
re: re: Tak for alle svarene
Heiii Engis!
Selvfølgelig husker vi dig da ;o) Jeg har efterlyst din emailadresse en del gange, men måske har du ikke lyst til at komme ud med den, -det er også helt ok. Ellers må du meget gerne maile den til mig på muldebeerg@ofir.dk, så har jeg lige nogle links, jeg gerne vil sende dig....;o) Super at det kører med nyt job og det hele, det er bare super. Og ja, vi skal nok hjælpe dig ned i vægt igen, vi ved jo at du kan, ikke sandt. Jeg har lige mailet Lois Lane idag i håbet om, at hun også dukker op. Det er længe siden jeg sidst har hørt fra hende, men hun har jo nok også bare travlt, mon ikke? Mener nu, at hun har kigget forbi en enkelt gang eller 2 for laaanng tid siden. *ss*
Tænk over om du vil maile mig, håber det da jeg jo har en stor del af de andre fra det gamle forum samlet i et adressekartoktek, "-just in case" *ss*
Knus fra Muldebeerg, der er glad for at se dig igen...
Selvfølgelig husker vi dig da ;o) Jeg har efterlyst din emailadresse en del gange, men måske har du ikke lyst til at komme ud med den, -det er også helt ok. Ellers må du meget gerne maile den til mig på muldebeerg@ofir.dk, så har jeg lige nogle links, jeg gerne vil sende dig....;o) Super at det kører med nyt job og det hele, det er bare super. Og ja, vi skal nok hjælpe dig ned i vægt igen, vi ved jo at du kan, ikke sandt. Jeg har lige mailet Lois Lane idag i håbet om, at hun også dukker op. Det er længe siden jeg sidst har hørt fra hende, men hun har jo nok også bare travlt, mon ikke? Mener nu, at hun har kigget forbi en enkelt gang eller 2 for laaanng tid siden. *ss*
Tænk over om du vil maile mig, håber det da jeg jo har en stor del af de andre fra det gamle forum samlet i et adressekartoktek, "-just in case" *ss*
19 år2. juli 2005 kl. 22:31
Muldebeerg
Til Engis
Heiii Engis!
19 år2. juli 2005 kl. 22:31
Jeg har endelig fundet jer, og kan se gammel kendinge som bamsebjørn, Smiley, og Mulde.. Hvad med Lois Lane, er hun her også? Og alle jer andre fra det gamle Mad og Sundhed? Giv endelig lyd fra jer
Jeg har ikke været så meget på nettet det sidste halve års tid, da jeg har haft travlt med at arbejde. Blev jo færdig med mit studie i januar, og fik hurtigt (14 dage) et deltidsjob. To måender senere sidder jeg nu med et fuldtidsjob i en anden virksomhed, og har lynende travlt. Jeg er vildt glad for at, jeg har været en af de heldige, der ikke har gået som arbejdsløs akademiker i særlig lang tid.
Vægtmæssigt så er vægten desværre steget tilbage til, hvor jeg begyndte da jeg startede med Mad og sundhed, og det er ikke vildt fedt, efter min mening. Jeg får simpelthen lidt for lækkert mad, og får bevæget mig for lidt i løbet af dagen.
Jeg synes, at det, at jeg har fundet jer, er en god begyndelse til igen at tage denne livstilændring op, og begynde at tabe de ekstra kilo, jeg går rundt med.
Derudover har jeg planer om at kontakte en diætist som skal hjælpe mig med at planlægge min kost, da jeg har brug for lidt hjælp lige til at komme i gang igen.
Jeg har desværre ikke tid til at skrive mere for i dag, men vil vende tilbage igen, og begynde at holde status herinde. Det virkede så godt sidste gang, samt er det altid dejligt at få lidt kommentarer med på vejen fra jer.
Venlig hilsen
Engis