Hej Engis
Se'følig kan vi huske dig.
Jeg har også lige været gået i stå i en periode og har ikke fået skrevet så meget herinde. Måske kan vi lige 'sparke' hinanden i gang igen??
Jeg er glad for, at du har fundet os igen.
Knus Judle
#2 af Joanmaria (slettet)
Jeg har endelig fundet jer, og kan se gammel kendinge som bamsebjørn, Smiley, og Mulde.. Hvad med Lois Lane, er hun her også? Og alle jer andre fra det gamle Mad og Sundhed? Giv endelig lyd fra jer
Jeg har ikke været så meget på nettet det sidste halve års tid, da jeg har haft travlt med at arbejde. Blev jo færdig med mit studie i januar, og fik hurtigt (14 dage) et deltidsjob. To måender senere sidder jeg nu med et fuldtidsjob i en anden virksomhed, og har lynende travlt. Jeg er vildt glad for at, jeg har været en af de heldige, der ikke har gået som arbejdsløs akademiker i særlig lang tid.
Vægtmæssigt så er vægten desværre steget tilbage til, hvor jeg begyndte da jeg startede med Mad og sundhed, og det er ikke vildt fedt, efter min mening. Jeg får simpelthen lidt for lækkert mad, og får bevæget mig for lidt i løbet af dagen.
Jeg synes, at det, at jeg har fundet jer, er en god begyndelse til igen at tage denne livstilændring op, og begynde at tabe de ekstra kilo, jeg går rundt med.
Derudover har jeg planer om at kontakte en diætist som skal hjælpe mig med at planlægge min kost, da jeg har brug for lidt hjælp lige til at komme i gang igen.
Jeg har desværre ikke tid til at skrive mere for i dag, men vil vende tilbage igen, og begynde at holde status herinde. Det virkede så godt sidste gang, samt er det altid dejligt at få lidt kommentarer med på vejen fra jer.
Venlig hilsen
Engis