#2 af Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Hej fra Bamse
Du læser en tråd i debat > vægttabSmiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Hej fra Bamse
FLOT FLOT Bamse du styre bare for vildt, kan godt forstå at du får blod på tanden når vægten går ned. Det er da også noget af en cykeltur du har været ude på - er mega stolt af dig.
Mange knus fra Smiley
Mange knus fra Smiley
19 år27. juni 2005 kl. 20:47
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
PS.
er sikker på du nok skal nå dit mål til den 1/8 skal nok være med til at støtte dig alt det jeg nu kan ;o)
Knus smiley
Knus smiley
19 år27. juni 2005 kl. 20:48
Mariadk (slettet)
Waw bamse, det er bare så dejligt.. tillykke med det, og godt at se du har sat et nyt mål.. det skal du nok nå, med den fart..
MariaDk
MariaDk
19 år28. juni 2005 kl. 09:20
Mariadk (slettet)
Waw bamse, det er bare så dejligt.. tillykke med det, og godt at se du har sat et nyt mål.. det skal du nok nå, med den fart..
MariaDk
MariaDk
19 år28. juni 2005 kl. 09:21
Har haft en super weekend sammen med lillemusen og Smiley, hygge og hygge.
Søndag blev det lige til en løbetur på 3,8 km og i torsdags da det var sankt -hansaften, valgte jeg at cykle i stedet for at gå til bål.
Så det blev til 33 km på 1½ time, det er vist meget godt.
Status er nu, at jeg har smidt 14 kilo, og jeg mangler 8 kilo for at nå mit mål.
Jeg må indrømme at de sidste par torsdag hvor vægten er gået ned, så har jeg fået blod på tanden, plus man har en superkæreste der støtter en 110%, det betyder virkelig meget.
Mit mål til 1. juli var 98 kg, det har jeg nået, så nu sætter jeg mig et nyt mål.
Inden 1/8 skal jeg nå ned på 96,5 kg, tør ikke sætte det så højt denne gang, fordi jeg har en uges ferie i juli, hvor jeg skal være afsted i en uge med 20 børn, og jeg er sikker på at madmor ikke lige laver min kost.
Ha en dejlig dag allesammen.
Knuser
Bamse