Sommerhus med mobilt bredbånd

Du læser en tråd i debat > vægttab

Sommerhus med mobilt bredbånd
Jeg troede min ferie i sommerhus var uden adgang til internet, men i går havde vi så besøg af nogle venner, som havde en mobil bredbånds dimmer med som vi måtte låne. Herligt så kan jeg holde lidt øje med mit energi indtag alligevel. Det er nok nødvendigt, for selvom jeg passede lidt på i går blev det alligevel til både lidt tiramisu, en halv morgenkage og noget chokolade. Jeg tastede ikke i går, for vi fik først bredbånd sidst på dagen, men jeg tror faktisk det kunne være en af de dage med reelt overskud. Så jeg er bare glad for at have adgang til interenettet, så jeg kan holde mig selv lidt i ørerne.

Men badevægt får jeg først adgang til om en uge, så det bliver lidt spændende.
16 år14. juli 2008 kl. 10:08
re: Sommerhus med mobilt bredbånd
Det kan være en rigtig god idé at holde øje med hvad man spiser ved at give sig selv røde hhv grønne krydser. Et gennemført sundt måltid giver grønt kryds, et sundt måltid - f.eks en ellers sund morgenmad med en morgenkage giver et grønt og et rødt krydt. Og så må man kun få 2 eller 3 røde krydser dagligt alt efter ens ambisionsniveau i ferien.

På den måde så tæller man jo stadigt, omend ikke helt så nøjagtigt.

Jeg har i øvrigt også ferie nu - men jeg er hjemme det meste af denne uge ;-)
16 år14. juli 2008 kl. 10:33
Tror egentlig bare jeg vil taste ind som altid. Dog uden fokus på andre smileys end energi, vand og frugt/grønt. Der udover vil jeg blot køre efter undersku og ikke nødvendigvis underskud på 3000 KJ som jeg plejer.

Jeg skal jo også mærke at det er ferie :-) Og det har jo ingen indflydelse på min hverdag. Det er kun en uge, så det gir jeg mig selv lov til. Jeg er stadig på kur og skal holde øje med hvad jeg spiser - jeg har bare lidt mere at spise for. :-)
16 år14. juli 2008 kl. 13:35
Skønt, at du er on-line i din ferie.
Så kan vi forhåbentlig få glæde af dine kommentarer / gode råd selvom du er "væk":)

Held & lykke på badevægten næste uge ;)
16 år16. juli 2008 kl. 10:11

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });