#2 af Kaktus (slettet)
Vægtvogterne?
Du læser en tråd i debat > vægttabKaktus (slettet)
re: Vægtvogterne?
Uden at vide det med sikkerhed, er jeg næsten 100% sikker på, at du er velkommen hos vægtvogterne når du er teenager. Prøv at ringe / skrive til dem. De har hjemmesiden weightwatchers.dk
Der findes også slankedoktor.dk - en online slankeklub, hvor man også har mulighed for at chatte med diætist, personlig træner mv.
Begge steder koster det - i modsætning til Madital - penge at være med i klubben, men der er jo masser af mennesker, der har opnået gode resultater = vægttab med deres hjælp, så det er jo bare at finde den model, der passer én.
God fornøjelse :)
Der findes også slankedoktor.dk - en online slankeklub, hvor man også har mulighed for at chatte med diætist, personlig træner mv.
Begge steder koster det - i modsætning til Madital - penge at være med i klubben, men der er jo masser af mennesker, der har opnået gode resultater = vægttab med deres hjælp, så det er jo bare at finde den model, der passer én.
God fornøjelse :)
16 år12. juli 2008 kl. 07:14
Girl next door
Jeg ved ikke om Vægtvogterne hjælper teenagere eller om man skal være fyldt 18, men så vidt jeg husker hjælper vægtvogterne kun én så længe man ikke ligger under en vis BMI - og jeg tror faktisk du næsten ligger under den grænse.
Men ellers kan du jo kontakte Vægtvogterne og høre dem ad...
weightwatchers.dk
Men ellers kan du jo kontakte Vægtvogterne og høre dem ad...
weightwatchers.dk
16 år12. juli 2008 kl. 11:43
bruger slettet
okay tusind tak..
16 år12. juli 2008 kl. 12:57
Eller er der andre måder man kan få hjælp på, hvor man kan få diætist til at hjælpe med at tabe sig?