Vægtvogterne?

Du læser en tråd i debat > vægttab

Vægtvogterne?
Kan man godt tilmelde sig til vægtvogterne selvom man er 15-16 år gammel?

Eller er der andre måder man kan få hjælp på, hvor man kan få diætist til at hjælpe med at tabe sig?
16 år11. juli 2008 kl. 21:58
re: Vægtvogterne?
Uden at vide det med sikkerhed, er jeg næsten 100% sikker på, at du er velkommen hos vægtvogterne når du er teenager. Prøv at ringe / skrive til dem. De har hjemmesiden weightwatchers.dk

Der findes også slankedoktor.dk - en online slankeklub, hvor man også har mulighed for at chatte med diætist, personlig træner mv.

Begge steder koster det - i modsætning til Madital - penge at være med i klubben, men der er jo masser af mennesker, der har opnået gode resultater = vægttab med deres hjælp, så det er jo bare at finde den model, der passer én.

God fornøjelse :)
16 år12. juli 2008 kl. 07:14
Jeg ved ikke om Vægtvogterne hjælper teenagere eller om man skal være fyldt 18, men så vidt jeg husker hjælper vægtvogterne kun én så længe man ikke ligger under en vis BMI - og jeg tror faktisk du næsten ligger under den grænse.

Men ellers kan du jo kontakte Vægtvogterne og høre dem ad...

weightwatchers.dk
16 år12. juli 2008 kl. 11:43
okay tusind tak..
16 år12. juli 2008 kl. 12:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });