Desperat

Du læser en tråd i debat > vægttab

Desperat
Er ny på siden og håber at den er lykken for mig..
Har prøvet alt.. kålkure og sultekure.. men alligevel er vægten steget med 15 kg i løbet af det sidste år..
Nu håber jeg at denne side kan være med til at motivere mig til at smide dem igen så mine to piger igen kan få en glad og sund mor..

16 år9. juli 2008 kl. 21:04
re: Desperat
Det kan den helt sikkert hvis du bruger den rigtigt. Du er allerede igang med noget af det som vi tit høre som godt råd herinde (en af Iakobs kæpheste og en rigtig god ide). Lav dig en liste med måske 10 punkter som skal motivere dig til at holde kuren denne gang. Det første punkt er at dine døtre skal ha en glad og sund mor. SKriv flere ting ned som du er sikker på at du får ud af et vægttab.

Og brug så siden her ved at taste din mad ind. Og fokuser i første omgang bare på energi smileyen - dvs. at spise en mængde som passer til det mål du har sat.

Sæt gerne dit mål så det er overskueligt. Lad være med at tage de 15 kilo på EN gang - det kan virke uoverskueligt. Aæt små korte mål.

Og så spøg og få al den hjælp du har brug for på forum - der er altid en hjælpende hånd.

Held og lykke med kampen.
16 år9. juli 2008 kl. 22:36
Hehe.. en af mine mange kæpheste ;-)

Velkommen til, desperato

Jeg vil - ud over de råd som Karina også kommer med - anbefale dig at du prøver at følge de 8 kostråd og tallerkenmodellen fra sundhedsstyrrelsen. Hvis man gør det, så er der en god chance for at man også lever sundt under kuren og får indøvet de vaner som man skal bruge når man ikke er på kur så man aldrig behøver at komme på kur igen.

Hvis du ikke kender de 8 kostråd og tallerkenmodellen så sig bare til - så finder jeg linkene til dig.
16 år9. juli 2008 kl. 22:45
Hihi - du har nogle gode kæpheste Iakob. Og jeg vidste at du ville komme med flere gode råd - håber ikke det gjorde noget jeg tog nogle af ordene ud af din mund ;-)
16 år9. juli 2008 kl. 22:51
Overhovedet ikke! Det er jo rent faktisk ikke engang min idé, det med de 10 punkter. Det er gode gamle Dr Beck's ;-)

(Søg i øvrigt på Beck Diet Solution (eller bare Beck) her i forummet for at få mere at vide om hende og hendes bog)
16 år10. juli 2008 kl. 08:56
Velkommen til fra mig også :)

Håber, at du får lige så meget glæde af siden som jeg har...

Her kan du få gode råd, tips og ideer, juble over dine sejre og tude over dine nederlag - alt sammen bakket energisk op af brugerne her :)

Held & lykke med vægttabet :)
16 år11. juli 2008 kl. 09:03

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });