#2 af grevinden (slettet)
Hej allesammen
Du læser en tråd i debat > vægttabgrevinden (slettet)
re: Hej allesammen
Hej Juddle
Skal vi ikke bare være enige om, at bare det at du skriver hertil, er bevis på at du er nået længere end du er kommet til de andre dage, hvor du er faldet i om eftermiddagen.
Du kan godt - og ved du hvad, hvis du bare tænker på at du hver dag kl. 15.00 skal skrive herind, og fortælle om du holder den!! Så skal det nok gå.
Klø nu på
mvh
Helle
Skal vi ikke bare være enige om, at bare det at du skriver hertil, er bevis på at du er nået længere end du er kommet til de andre dage, hvor du er faldet i om eftermiddagen.
Du kan godt - og ved du hvad, hvis du bare tænker på at du hver dag kl. 15.00 skal skrive herind, og fortælle om du holder den!! Så skal det nok gå.
Klø nu på
mvh
Helle
19 år27. juni 2005 kl. 08:07
solstråle1974
re: re: Hej allesammen
Hejsa,
KAN DU SÅ KOMME IGANG ! - he he håber ikke at det var for hårdt : ) . - Det er en god idé Helle kommer med - jeg væddet i sin tid med min mand og at holde sig for slik f.eks. 1 mdr. - hvis jeg tabe så skulle jeg massager ham 30 min - og omvendt hvis jeg vandt - og man ville jo gerne vinde væddetmålet samt have massagen - og trangen til usundt forsvandt efter 1 uge - så måske det var et sted at starte - som en slags jumpkick - og omvendt så hvis folk spørge rom du ikke skal have noget - så er det jo helt lovligt at sige - nej tak jeg har et væddemål kørende
God start
Knus
Maria
KAN DU SÅ KOMME IGANG ! - he he håber ikke at det var for hårdt : ) . - Det er en god idé Helle kommer med - jeg væddet i sin tid med min mand og at holde sig for slik f.eks. 1 mdr. - hvis jeg tabe så skulle jeg massager ham 30 min - og omvendt hvis jeg vandt - og man ville jo gerne vinde væddetmålet samt have massagen - og trangen til usundt forsvandt efter 1 uge - så måske det var et sted at starte - som en slags jumpkick - og omvendt så hvis folk spørge rom du ikke skal have noget - så er det jo helt lovligt at sige - nej tak jeg har et væddemål kørende
God start
Knus
Maria
19 år27. juni 2005 kl. 14:35
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: Hej allesammen
SPARK SPARK SPARK - Ja kun kærligt ment *S*
Kære Judle, du har før vist at du godt kan, og selvfølgelig kan du, vi er jo her til at bakke dig op, og så vidt jeg huske har du også en sød kæreste, og ham må du jo få til at bakke dig op 100%.
Her er nogle ting du lige kan tænke over?
Hvorfor falder du i om eftermiddagen?
Er du sliksyg?
Er der noget med humøret der gør du falder i?
Skriver du vægtdagbog?
Jeg syntes også Helles idé lyder super.
Men jeg ved du kan gøre det, og jeg vil gerne vædde en omgang øh et eller andet på at du kan tabe et kilo inden på næste mandag, er du med på den?
knus
Bamse
Kære Judle, du har før vist at du godt kan, og selvfølgelig kan du, vi er jo her til at bakke dig op, og så vidt jeg huske har du også en sød kæreste, og ham må du jo få til at bakke dig op 100%.
Her er nogle ting du lige kan tænke over?
Hvorfor falder du i om eftermiddagen?
Er du sliksyg?
Er der noget med humøret der gør du falder i?
Skriver du vægtdagbog?
Jeg syntes også Helles idé lyder super.
Men jeg ved du kan gøre det, og jeg vil gerne vædde en omgang øh et eller andet på at du kan tabe et kilo inden på næste mandag, er du med på den?
knus
Bamse
19 år27. juni 2005 kl. 15:32
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: Hej allesammen
Hejsa Judle
Som de andre skriver tror jeg også at du kan klare det Judle - for det har du jo bevist før og du kan lige tro at vi vil være her til at hjælpe dig igang, men den sunde livsstil og motionen ;o)
Sender dig lige nogle kærlige spark så du kan komme op på hesten igen - vejret er jo skønt trods blæsten - til at går ture, løbe og mange andre muligheder.
VED DU KAN JUDLE
Mange knus fra smiley
Som de andre skriver tror jeg også at du kan klare det Judle - for det har du jo bevist før og du kan lige tro at vi vil være her til at hjælpe dig igang, men den sunde livsstil og motionen ;o)
Sender dig lige nogle kærlige spark så du kan komme op på hesten igen - vejret er jo skønt trods blæsten - til at går ture, løbe og mange andre muligheder.
VED DU KAN JUDLE
Mange knus fra smiley
19 år27. juni 2005 kl. 20:45
Nu VIL jeg altså i gang igen. Jeg har taget på og det er da for irriterende at jeg nu skal til at tabe nogle kg jeg allerede havde tabe én gang, ikke?
Spark mig lige i gang! Jeg har vist brug for det.
Hver dag siger jeg: Nu skal det være! Og om eftermiddagen falder jeg alligevel i. Det er simpelthen ikke godt nok.
Tillykke til dig, Eskimo. Det er superflot at du har nået dit mål. Jeg er meget imponeret over din indsats.
Velkommen til jer nye, der er kommet til. Jeg håber I får meget godt ud af siden ligesom os andre.
Og til alle jer andre - Jeg er glad for, at I kan give mig et hårdt spark (det er jeg nemlig sikker på, at I vil gøre om lidt!!!)
Knus Judle