Status fra Sandra

Du læser en tråd i debat > vægttab

Status fra Sandra
Så er det vist tid til status her fra Esbjerg...
Jeg har været total aktiv de sidste 3-4 uger. 4-5 spinning-timer om ugen, hvoraf 3 gange er spinning fra morgenstunden (kl. 6.15 - snork). Jeg har også klaret at spise fornuftigt - har da hygget, men det skal der jo også være plads til.
Var på vægten i weekenden og har tabt næsten 5 kg - jeg er total glad :o)
Nu skal jeg bare holde linien - så er jeg kan se lidt mere "fit" ud i badetøj i uge 35, hvor jeg skal til Tyrkiet eller Kreta :o)

Ha' det rigtig godt allesammen...

STORT knus fra Sandra
19 år26. juni 2005 kl. 22:20
re: Status fra Sandra
Hej Sandra!

Tillykke med vægttabet, det er superflot som du knokler på. Bare fortsæt det gode arbejde, så skal du nok se super fit ud i uge 35....

Knuz og pøj pøj fra Muldebeerg
19 år27. juni 2005 kl. 07:43
Wauw - det er rigtig flot at du får dyrket en masse motion. Og næsten 5 kg tabt - det er fandme flot!!!

Knus Judle
19 år27. juni 2005 kl. 07:54
TILLYKKE.... hvor er det bare flot. Keep up the good work.

Knuz fra Marianne
19 år27. juni 2005 kl. 10:17
Hej sandra,

det er godt nok flot.. Godt gået, og ikke bare med at du taber dig og når dit mål, men du må da sørme få en fantastisk fit krop, med al det du cykler.. Go Girl.. Bliv endelig ved med at komme med status, så vi kan blive opmundret til også selv at dyrke mere motion..

Spinner du i træningscenter eller derhjemme?

Mariadk
19 år27. juni 2005 kl. 13:43
Jeg spinner i FinForm - de har mange gode hold på alle tidspunkter.
19 år27. juni 2005 kl. 14:51
re: re: Status fra Sandra
Halli hallo.
Rigtig flot ven, det kan du jo kun være stolt af.
Du skal da nok nå at blive en dejlig strandsild inden du drager afsted til det ene eller andet sted,

Knus
Bamse
19 år27. juni 2005 kl. 15:16
re: re: Status fra Sandra
Hej Sandra

Super flot resultat du kan vise og med den motion skal du nok blive lækker til uge 35 og kan vise dig i badetøjet. forsæt den gode stil ;o)

Knus smiley
19 år27. juni 2005 kl. 20:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });