Hejsa! Jeg er journalist på B.T. og netop nu i gang med at skrive et tema om, hvordan man bliver sommerslank/ holder vægten, selv om det er ferie. Har du et godt råd til, hvordan du holder vægten/ taber dig, selv om det er ferie med masser af lækker mad og hygge, hører jeg gerne fra dig. Giv andre din opskrift på en sund og slank sommer. Måske kan jeg bruge dit bud i avisen! MVH Berit
16 år2. juli 2008 kl. 16:04
oz1ing (slettet)
#2 af oz1ing (slettet)
re: Bliv sommerslank!
Berit, Du må da gerne bruge mit indlæg i torsdagsvejning under forum vægttab + 10 kg, hvis det giver nogen mening.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Har du et godt råd til, hvordan du holder vægten/ taber dig, selv om det er ferie med masser af lækker mad og hygge, hører jeg gerne fra dig. Giv andre din opskrift på en sund og slank sommer. Måske kan jeg bruge dit bud i avisen!
MVH Berit