Ferie, ferie, ferie...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Ferie, ferie, ferie...
Tjaa...nu ta'r det jo helt overhånd det her...Kom bare lige i tanke om, at det måske ku' være meget spændende at høre, hvad folk skal i ferien...Og måske gi'/få lidt rejsetips, hvis der er nogen der har lidt insiderviden hist og pist.. ;o)

Jeg selv skal med svigermekanikken til Prag i en uge og har aldrig været der før. Jeg synes jeg mangler en hjemmeside med lidt data om Prag, -er der nogen af Jer der har nogen gode links?? Og har I evt. nogle forslag til, hvad man bare MÅ se, når man er i byen??? Jeg glæder mig meget, men føler mig lidt uforberedt, da jeg ikke kender noget til hverken byen eller landet....(og ja, jeg skal nok låne Turen går til Prag en af de kommende dage..)..Derfor kan I andre jo ha' nogle andre gode tips, I gerne vil af med..

Knuz og feriehilsner fra Muldebeerg
19 år25. juni 2005 kl. 23:29
re: Ferie, ferie, ferie...
Hej Mulde

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med links til Pragturen. Men det lyder da helt spændende. Jeg glæder mig til at høre om det.

Jeg selv skal til Bornholm. Mine forældre har inviteret os og min bror og hans kæreste. De har huset i 14 dage og så kunne vi selv bestemme hvor længe vi ville være der. Så vi skal være der en uges tid. Det er rigtigt fedt, for de betaler sommerhus og rejsen tur-retur. Vi skal bare have lommepenge med.

Sådan går det, når bedsteforældre vil gøre ALT i verden for at holde ferie sammen med deres barnebarn!!! hi hi.

Knus Judle
19 år27. juni 2005 kl. 08:02
re: Ferie, ferie, ferie...
Hej Mulde,

lyder lækkert med en storbys tur.. jeg har desværre slet ikke ferie.. da jeg var ude og rejse sidste år, så jeg har ik sparet noget sammen.. og har ik råd til at holde ferie for egen regning, da jeg alligevel flyver til Brasilien d. 1. januar.. og så er jeg nok væk i 2½ år.. så jeg kommer nok heller ik til at gå glib af noget ;o)

men rigtig god ferie, til alle jer der skal ud og rejse..

Mariadk
19 år27. juni 2005 kl. 13:49
re: re: Ferie, ferie, ferie...
Hej mulde.

Nope, kan heller ikke hjælpe dig, men har kun hørt godt om Prag, men jeg er jo total misundelig på dig.
Ja også på dig Judle, Bornholm er jo skøn har været der for nogle år siden, og vil gerne derover igen.
HVAD - Maria DK, så sørger du lige for at få net dernede så vi kan skrive sammen og hører hvordan du har det.
2½ år, hvad søren skal du dog?
Knus til jer alle
Bamse
19 år27. juni 2005 kl. 15:19
Ferie, ferie, ferie...
Hejsa Mulde

Super ide du har fundet på - kan desværre ikke fortælle dig om Prag da jeg aldrig har været der før - men min mor har været der og var helt vild med Prag.

Skal selv to uger til Bulgarien sammen med min forældre og min søster - mor og far betaler og vi skal "bare" havde lommepenge med - så det er super fedt. Har aldrig været der og kender heller ikke så meget til det, så gode tips m.m. er mere end velkommen. Har overveget at anskaffe os bogen om Bulgarien men nu må vi ses. Skal afsted den 2. august og glæææææææder mig meget.

Knus Smiley
19 år27. juni 2005 kl. 20:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });