#1 af Kirsten P (slettet)
onsdagsvejning 2/7 2008
Du læser en tråd i debat > vægttabKirsten P (slettet)
onsdagsvejning 2/7 2008
Det er vidst mere held end noget andet at jeg har holdt min vægt i denne uge 65,5. Det er nok meget godt at min vægt kun vejer med ½ kg intervaller.
16 år2. juli 2008 kl. 10:11
Pokemom (slettet)
re: onsdagsvejning 2/7 2008
ja men hvor må det kræve tålmodighed ikke at kunne se udsving...
jeg har tabt 500 gram siden sidste uge. Har til gengæld levet rigtigt usundt, så er ikke stolt. Jeg har nu indgået en aftale med ungerne: Hver gang jeg spiser noget jeg ikke må (f.eks. smør, slik, kage, cola) koster det en krone til hver af dem. Og da jeg er virkeligt på R... økonomisk rammer det mig hvor det gør mest ondt. Jeg snyder ikke, og når de kommer hjem fra koloni med SFO'en idag...venter der 10 kr. til hver. ooops.
Håber den aftale motiverer mig til at stoppe det usunde indtag.
jeg har tabt 500 gram siden sidste uge. Har til gengæld levet rigtigt usundt, så er ikke stolt. Jeg har nu indgået en aftale med ungerne: Hver gang jeg spiser noget jeg ikke må (f.eks. smør, slik, kage, cola) koster det en krone til hver af dem. Og da jeg er virkeligt på R... økonomisk rammer det mig hvor det gør mest ondt. Jeg snyder ikke, og når de kommer hjem fra koloni med SFO'en idag...venter der 10 kr. til hver. ooops.
Håber den aftale motiverer mig til at stoppe det usunde indtag.
16 år2. juli 2008 kl. 10:35
bruger slettet
Jeg må også være heldig, for min vægt siger minus 300g siden sidste uge, dvs 68,8 og det er på trods af kærestesorger, der resulterede i et ædeflip i weekenden.
I dag eller i morgen tager jeg på Roskilde Festival, så der håber jeg bare på, jeg nogenlunde kan holde vægten. Vi får se om en uge.
I dag eller i morgen tager jeg på Roskilde Festival, så der håber jeg bare på, jeg nogenlunde kan holde vægten. Vi får se om en uge.
16 år2. juli 2008 kl. 10:38
Kirsten P (slettet)
God fornøjelse på Roskilde festivalen. Det er ikke der vægttab er i fokus, der skal også være frikvartere ind imellem.
16 år2. juli 2008 kl. 10:54
Majzen2 (slettet)
Weeeee, jeg er GLAD !
Har tabt mig 900 gr. siden sidst, og det betyder nu i alt mius 10,2 kg. for mig siden 25 marts. !! WOW, det giver bare motivation til at fortsætte med de næste 10 ! Det skal bare lykkes den her gang..
Men jeg er nu ikke for god til at veje mad og tælle kalorier.. Tror bare jeg forsøger at spise det jeg ved er godt for mig ! Håber det går godt for jer andre "TABERE" også ! Smil herfra.
Har tabt mig 900 gr. siden sidst, og det betyder nu i alt mius 10,2 kg. for mig siden 25 marts. !! WOW, det giver bare motivation til at fortsætte med de næste 10 ! Det skal bare lykkes den her gang..
Men jeg er nu ikke for god til at veje mad og tælle kalorier.. Tror bare jeg forsøger at spise det jeg ved er godt for mig ! Håber det går godt for jer andre "TABERE" også ! Smil herfra.
16 år2. juli 2008 kl. 16:27
ninse (slettet)
Jeg har tabt 600 g siden sidste onsdag. Det er rigtigt rart, at der nu er et 6-tal forrest på vægtangivelsen (69,9 kg).
16 år2. juli 2008 kl. 21:56