Muldenews...

Du læser en tråd i debat > vægttab

Muldenews...
eller mangel på samme måske????
Hej med Jer allesammen!

Allerførst tillykke til alle Jer der stadig går og taber Jer, -det er bare super flot og dejligt at se at I knokler på her i sommervarmen. Tja..her hos mig aner jeg ikke hvad vægten siger, men umiddelbart tror jeg stadig jeg er status quo, dvs. omkring de 71,5 kg. DET skal snart til at ha' en ende, ikke mindst da jeg går og "føler" mig fed fordi jeg ikke har dyrket motion de sidste 3 uger. Men men men, jeg har arb. over 200 timer i denne måned, så der har ikke været hverken tid eller energi til noget som helst andet end at "bekrige" endnu en dag og få måneden overstået, så ja....sådan kan det jo gå i ny og næ, når man er en arb.bi der IKKE kan finde ud af at sige nej...NU er jeg heldigvis ved vejs ende for denne gang, så på mandag står den igen på motion..Iiihhh hvor jeg glæder mig til at komme ud og løbe en tur, sammen med min søde løbekammerat igen. Dog er jeg lidt spændt på hvordan det går. Jeg har været på kursus med mit arbejde og da det bestod af magtanvendelser (slåskampe) med mere, fik jeg et lidt grumt spark på mit ben, tror det er lidt a la et trælår, bare på skinnebenet, så nu må vi se hvordan det ter sig under løbeturen. Ellers er svømmehallen jo ikke så langt væk og egentligt savner jeg jo også grumme meget en dejlig svømmetur i det udendørs bassin....Ja, som I kan høre, så er min motivation så småt ved at komme igen. Tror endda jeg er nået dertil, hvor jeg også kan få indført salaten ved aftensmaden igen, så mon ikke jeg er på rette vej. Jeg vil ikke sætte mig mål med antal kg., bare håbe at jeg kan blive strammet op inden for de næste par uger. Jeg har ferie fra den 8. juli og til den 26. juli, så det ville jo være skønt at føle sig lidt godt tilpas på det tidspunkt, ikke sandt?? Specielt den sidste uge i ferien, hvor vi skal til Prag med svigermekanikken.... ;o)

Nå, det var bare lidt up-date fra mig, -selvom jeg ikke gi'r så meget lyd, følger jeg meget med fra sidelinien, så nu ved I at jeg ikke er tabt!! Håber I måske kan være med til at gi' mig nogle kærlige puf, så jeg kan få smidt lidt fedt de kommende uger....

Masser af knus fra Mulde, der forsøger at finde den rette vej igen....
19 år25. juni 2005 kl. 23:26
re: Muldenews...
hey Mulde,
nyd en fortjent og afstressende ferie ( kan det blive det med sviger--- ?? ) nej - nyd det og kom tilbage fortæl hvordan det gik og sig at nu er du fedt(fit ) for fight igen og vær med på fredagsstatus -

Knus

Maria
19 år27. juni 2005 kl. 14:39
re: re: Muldenews...
Hey Mulde

Dejligt at høre fra dig - er jo heller ikke selv så meget med lige for tiden, men jeg følger også med fra sidelinien. Hvor er det dejligt at du snart har ferie, så kan du rigtigt få slappet af og jeg er sikker på at du nok snart skal komme på rette spor igen, når der bliver noget mindre arbejde. Kan jo ikke alle ting på en gang selvom man ville ønske det en gang i mellem.

skal nok være med til at give dig et kærligt puf en gang i mellem og du må selvfølgelig også gøre det ved mig ik?

Mange knus og tanker fra Smiley
19 år27. juni 2005 kl. 20:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });