#2 af Kaktus (slettet)
Jeg skal igang igen...Hjælp søges
Du læser en tråd i debat > vægttabKaktus (slettet)
re: Jeg skal igang igen...Hjælp søges
Velkommen tilbage, Corina :)
Jeg har været "her" i ca. 6 uger og man kunne simpelthen ikke ønske sig et bedre sted får råd, skulderklap og kærlige spark, når motivationen svigter - men det ved du jo allerede :)
Held & lykke med vægttabet :)
Jeg har været "her" i ca. 6 uger og man kunne simpelthen ikke ønske sig et bedre sted får råd, skulderklap og kærlige spark, når motivationen svigter - men det ved du jo allerede :)
Held & lykke med vægttabet :)
16 år1. juli 2008 kl. 11:11
iakob
Velkommen tilbage.
Meld dig til onsdagsvejningen og skriv hvis du har spørgsmål, brug for gode råd eller bare brug for at fortælle, gøre status eller fastholde planer.
Har du planer om at lægge dine madvaner om? Eller skal det motioneres væk?
Meld dig til onsdagsvejningen og skriv hvis du har spørgsmål, brug for gode råd eller bare brug for at fortælle, gøre status eller fastholde planer.
Har du planer om at lægge dine madvaner om? Eller skal det motioneres væk?
16 år1. juli 2008 kl. 14:09
KarinaHadsten (slettet)
Hej Corina
Velkommen tilbage. Jamen du ved jo det virker, så det er bare igang igen. Brand ærgerligt at det ikke holdt sidst. Men så må du jo allerede nu overveje vedligeholdelsesfasen, så du ikke ender med at skulle på kur hvert 5. år.
Velkommen tilbage. Jamen du ved jo det virker, så det er bare igang igen. Brand ærgerligt at det ikke holdt sidst. Men så må du jo allerede nu overveje vedligeholdelsesfasen, så du ikke ender med at skulle på kur hvert 5. år.
16 år7. juli 2008 kl. 11:13
Jeg har haft tabt 10 kilo op til mig bryllup men her 5 år efter er jeg tilbage + yderligere 8 kilo.
Jeg vejer idag 86,2 kilo og vil gerne ned omkring 70 kilo. Jeg ved jeg kan - jeg har gjort det før, men må nok erkende at jeg mangler lidt opbakning for at kunne fortsætte og ikke give op undervejs. Denne side + den gamle mad og sundhed hjalp mig sidst. Og jeg har fået 3 rigtig gode venner ud af det som jeg stadig snakker lidt med over nettet.
Så nu melder jeg mig på banen igen - jeg skal nå målet igen ! Håber I kan sparke mig lidt igang så jeg kommer helt til måls.
Idag:
3 små løbeture og 25 min træningsprogram mave/ryg.