Torsdag status

Du læser en tråd i debat > vægttab

Torsdag status
Ja så er det gået en uge siden, jeg gik ind i fase 2 på min kur, som jeg har sat til at skulle vare 40 dage, da jeg savner min havregrød.. men jeg havde ikke rigtig tabt noget i denne uge.. har løbet 3 gange og dyrket "Tei Bo" 1 gang.. så der har da været gang i mig.. men jeg tror det er fordi at jeg har spist formeget ost.. hehe..

når men håber i alle for en god sankt hans aften, håber ikke at nogle af jer flyver væk.. *GGGG*

Hilsen Maria
19 år23. juni 2005 kl. 09:34
re: Torsdag status
Man skal nok have tålmodighed med - det kan jo være at du lige når dit mål ( så det i din profil 8 dage og skal tabe 1,5 kg )

så det du ikke har tabt i denne uge - det kommer sikkert med i næste uge

Knus

Maria

p.s. Hvad er Tei Bo ?? - beskriv det ??
19 år23. juni 2005 kl. 09:38
Torsdag status
Hej frk. Dk.
Tja, heller det ikke at tabe sig, end at tage på, ikke sandt.
Øhm ham der Tei Bo, hvad er det for en fætter.

Knus
Bamse
19 år23. juni 2005 kl. 14:50
re: Torsdag status
Hej mariadk

Selvom du ikke har tabt kilo/gram, har du måske i stedet tabt centimeter i stedet for. Har du prøvet at måle dig ??

Du har jo dyrket meget motion, og muskler vejer jo mere end fedt. Og det gode ved muskler er jo at de forbrænder flere kalorier. Men det ved du jo sikkert godt.

Jeg er sikker på at du nok skal nå dit mål, måske ikke lige i den rækkefølge du ønsker dig, men det vigtigste er vel også at du når det store mål til slut. (jeg har selv sat mig et mål der hedder mellem 4 og 6 kg på 7 uger, men kroppen bestemmer jo næsten selv hvor meget den vil give slip på, så kan vi andre kun hjælpe den lidt på vej).

God weekend til dig (og alle jer andre selvfølgelig også).

Knuz fra marianne
19 år24. juni 2005 kl. 07:17
re: re: Torsdag status
Hej Mariadk

Ja som de andre skriver så går det ikke altid som man ønsker, men jeg er også sikker på at det nok er muksler - har du prøvet at måle dig.

Tai bo er noget ligende aerobic - men man bruger bare nogle spark og slag ligsom i kick boksning - er super godt så det kan godt anbefales - prøvede det nogel gange da jeg var på La Santa sidste år.

Knus Smiley
19 år27. juni 2005 kl. 08:27
re: re: re: Torsdag status
Undskyld Tae Bo, ja det er nemlig som Smilie skriver.. kampsports aerobic.. det er super sjovt, og jeg laver det derhjemme, har nogle dvdfilm med ham der opfandt det.. Billy Blanks.. det er rigtig effektivt, nettop fordi det er sjovt.. billyblanks.com

jeg har ik noget målebånd.. *G* måler mig når jeg er hos mine forældre, der har jeg også målene liggende.. så ved jeg ikke hvad jeg måler, før jeg er hjemme.

Tak for opmundringerne..
19 år27. juni 2005 kl. 13:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });