Endelig tilbage :-)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Endelig tilbage :-)
Hej :-)

Først velkommen til de mange nye der er kommet til, I virker til at være ligeså begejstrede for denne side som jeg er og det er der også rigtig god grund til. Jeg har foreløbig tabt mig 19 kg, men mangler stadig en 10 - 12 stykker.

Jeg ramte første gang 69 kg den 28 april og lå så og svingede lidt op og ned, indtil den 15 maj, hvor jeg sidste gang meldte ind til onsdagsvejning. Da jeg faldt i is, jordbær m. vaniljesauce el. andet fedende næsten dagligt, valgte jeg at tage en pause. Jeg har dog stadig tastet ind næsten hver dag også de dage hvor måltidssøjlen næsten røg ud gennem taget, men vægten har jeg ikke turde at stå op på :-(

Da jeg tog rigtig fat igen i søndags, efter mange miskykkede forsøg var vægten utroligt nok ikke højere end 70,5 og idag er jeg igen nede på 68,5, så jeg synes at jeg har været enormt heldig. Jeg kan faktisk slet ikke forstå at jeg ikke har taget mere på med alt det jeg har spist
+ at jeg har slet ikke lavet noget motion.

Jeg har dog trods alt fået min salat næsten hver dag, så det må have været med til at holde forbrændingen oppe. Men ud over det så ???
Jeg er selvfølgelig overglad for at det ikke er gået værre, sidst jeg holdt pause var i julen og der røg der en hel del mere på, på kortere tid, men der drak jeg også temmelig meget alkohol og det er bestemt ikke godt for mig.

Fra nu af er jeg så med igen så vi ses til onsdagsvejning imorgen ;-)
16 år24. juni 2008 kl. 22:49
re: Endelig tilbage :-)
Velkommen tilbage :)
Jeg er én af de nye - og meget begejstret for Madital :)
Super flot med dit vægttab og med at du - trods diverse udskejelser - ikke har taget synderlig meget på - FLOT!
Held og lykke med de sidste kilo :)
16 år25. juni 2008 kl. 08:48
Velkommen tilbage Spacy.

Godt at vægten ikke var højere - og jeg tror nu ikke på at det var held. Det var dine indgroede spisevaner - dvs dig!

(og man spiser nok også lettere om sommeren end om vinteren især mht sovs).
16 år25. juni 2008 kl. 14:21
Velkommen tilbage
16 år25. juni 2008 kl. 18:11
Tak :-)

Ja det er rigtigt at man spiser lettere om sommeren, det falder ligesom mere naturligt. Udbuddet af frugt og grønt er også lidt større, synes jeg.
16 år26. juni 2008 kl. 05:55
Hej
Jeg synes det tit er sværere om sommeren. Der er is som frister og lækre isdesserter. En kold øl, vin (med chips) med naboerne.. På de lange lyse aftener og alt det friske luft.. Grillaftener med dertil hører, ferie med en masse godt mad.. Ja I kan nok høre rygraden er ikke for go her :-) Men men så ved man jo bikinien skal frem :-)
16 år26. juni 2008 kl. 19:23
Ja, mamse det har du også ret i. Særlig is er min store svaghed.
Men jeg synes til gengæld at salat serveres til det meste i modsætning til om vinteren.
16 år27. juni 2008 kl. 00:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });