status efter onsdagsvejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

status efter onsdagsvejning
Tja... jeg vidste jo jeg havde taget på efter min ferie.

+ 1,2 kg. Det kunne sagtens have været værre. Så jeg er egentlig godt tilfreds, at det ikke var mere. Og det har stadig været en kanon god ferie, med masser af god mad og hygge. Jeg trængte til den ferie fra "kuren" også. Den kur der er ved at blive min livsstil ... eller rettere som har været min livsstil siden 9. februar i år.

Jeg har siden fredag morgen fulgt vægtvogterne 100 %. Og nu holdes der ferie i Farum, hvor jeg går til vejning, og de starter først op igen den 10. august. Det er der 7 uger til. Og min plan er at komme under 70 kg til den tid. 4 kg på 7 uger burde jo nok kunne lade sig gøre, hvis jeg dyrker mere motion end jeg plejer, og virkelig ligger mig i selen med point-tælleriet. Jeg er jo også selv interesseret i at komme af med flere kilo. Og mit røde klods om benene er 72 kg... jeg føler ikke jeg har været under det i mit voksenliv, så når jeg først kommer over den barriere, SÅ skal det nok køre igen. Det tror jeg selv på i hvert fald. Og troen flytter jo nogen gange bjerge.

Jeg håber I alle må have en pragtfuld dag.

Knuz fra Marianne
19 år23. juni 2005 kl. 07:30
re: status efter onsdagsvejning
Hej,

Hvis du føler at det hjælepr at gå til vejning - så porøv at se om der ikke er andre WW i nærheden, så kan du da få støtte den vej i de 7 uger.

Flot at du har tabt 11,8 kg. - og det er rigtigt at du skriver at når den rette tro er der - så kommer det til gå meget nemmere og bedre

Knus

Maria
19 år23. juni 2005 kl. 09:43
re: re: status efter onsdagsvejning
Hej mariap

Der er masser af steder jeg kan veje mig i nærheden, men jeg vælger at prøve for mig selv først. Min kæreste og min søster skal nok holde mig i ørene og se med når jeg vejer mig hver onsdag *griner*.

Knuz Marianne
19 år23. juni 2005 kl. 10:10
re: re: re: status efter onsdagsvejning
1,2 kg tja, du vidste det jo selv, og hvad efter en ferie, er det næsten uundgåligt at man ikke tager på.
så op på hesten igen, og vi skal nok også holde dig i ørene *S*
Knus
Bamse
19 år23. juni 2005 kl. 14:44
re: status efter onsdagsvejning
Hej Marianne

Ja du viste jo at du havde taget på i ferien og som du selv skriver havde du nok brug for at holde ferie fra ww, så det er bare med at komme op på hesten igen ;o) og du er jo allerede på vej.

Er sikker på at du nok skal nå dit mål med 4 kg på 7 uger - så det er bare med at komme i gang med motionen.

Pøj pøj med det.

Knus smiley
19 år27. juni 2005 kl. 08:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });