At grave huller

Du læser en tråd i debat > vægttab

At grave huller
Da jeg var til noget intro yoga i går sagde underviseren noget meget interessant: Hvis man er i ørkenen og trænger til vand får man det ikke ved at grave en masse huller, man skal grave et og så blive ved med at grave, så skal det nok komme. Han sagde det i forhold til astangha yoga, fordi folk havde det med at give op efter første gang. Jeg har tænkt meget over det siden og synes det passer på min "kamp" mod vægten. Det havde jeg lige brug for at dele med jer andre.

16 år21. juni 2008 kl. 15:22
re: At grave huller
Hmmm det var et godt billede. Den skal er tænkes lidt over.
16 år21. juni 2008 kl. 23:06
Ja det er et godt billede. Hvor mange overvægtige har ikke gået fra den ene kur til den anden uden at det er lykkes at komme af med overvægten.

Jeg graver videre i mit hul :-)
16 år22. juni 2008 kl. 10:34
Pas nu på gasudslip og sammenstyrtning ;-)
16 år22. juni 2008 kl. 13:33
HEHE der må afstivning til...:-)
KH Lene
16 år23. juni 2008 kl. 08:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });