7 dages status før vejning.

Du læser en tråd i debat > vægttab

7 dages status før vejning.
Jeg var jo på ferie i sidste uge - jubii. Men min vægtvogter uger starter jo torsdag og slutter onsdagen efter. Så min sidste "uge" er forløbet således:

Torsdag: Hjemrejse fra Polen - stadig ferie og ingen fornuftig mad overhovedet.
Fredag: Ingen nævneværdig motion, men jeg overholdt mine point 18½ point til hele dagen (jeg må stadig få 19 men øver mig i at komme længere ned - for når vægten smutter ned i 60'erne må jeg kun få 18 point).
Lørdag: 45 min. gåtur med kæresten og hans hund. Igen en kanon god maddag, masser af frugt. og kun 18½ point.
Søndag: 15 min cykling (opvarmning) og 50 min. badminton. Maddag - ganske god igen... 18,75 point.
Mandag: 1 times cykling på kondicykles. Maddag perfekt 18,5 point.
Tirsdag: 15 min cykling, 50 min badminton. Maddag okey - brugte 22 point - 19 madpoint og 3 motionspoint.
Onsdag - idag: Jeg tror ikke det bliver til noget motion, for jeg skal til vejning kl. 1730 og er først hjemme igen omkring kl. 19. Pointene skal jeg nok overholde... det plejer ikke være et problem om onsdagen tværtimod... der skal jeg som regel at have for mange point i overskud.

Så det er min status lige inden vejningen i aften. Jeg ved jeg har taget på efter min ferie i Polen. Men det er okey... jeg havde lovet mig selv ferie fra vægtvogterne og det havde jeg til fulde. Jeg tror jeg har taget 1-1½ kg på, men de ryger også hurtigt af igen, for jeg er 100% oppe på hesten igen.

Det er jo sidste vejning inden deres sommerferie, så de næste 6 ugers status bliver fra min egen vægt. Der er først vejning hos WW igen den 10. august... og der håber jeg virkelig at jeg er kommet under 70 kg. (det burde jeg nu også sagtens kunne nå).

Men det var lige mine ord inden frokostpausen.

Knuz til alle fra Marianne
19 år22. juni 2005 kl. 11:13
re: 7 dages status før vejning.
Det ser sørme flot ud med dine points!!!
Du har haft en skøn ferie lyder det til, og så betyder det sølle kilo ingenting. Det forsvinder hurtigt igen, så godt som det kører for dig med mad og motion for tiden.
Du virker også meget motiveret, det er skønt at læse, og jeg er sikker på at du rammer de 70 kg, inden de 6 uger er gået:-)

Knus Eskimo
19 år22. juni 2005 kl. 13:24
re: 7 dages status før vejning.
Hejsa Marianne

Velkommen hjem fra ferie - kan ikke lige huske om jeg har skrevet det før - men nu er det i hvert fald gjort ;o). Kan godt forstå at du også havde holdt ferie fra ww imens du var i Polen - det har du da også fortjent med det vægtab du har vist os.

Resten af ugen ser jo flot ud - ja jeg ved godt at du har været til vejning nu, men jeg har ikke lige fået læst de andre indlæg endnu - men det skal jeg jo nok nå på et tidspunkt.

Knus Smiley
19 år27. juni 2005 kl. 08:15

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });