#2 af Kaktus (slettet)
Følger kuven nu - Jubiiiiii
Du læser en tråd i debat > vægttabKaktus (slettet)
re: Følger kuven nu - Jubiiiiii
Kom endelig med jubel-tråde :) De er langt fra belastende - snarere inspirerende.
Tillykke med at du har ramt kurven - det er altså skønt!
Og ja, stagnation er simpelthen uudholdeligt :( Jeg har stået stille i 8-10 dage, men nu ser det ud til, at vægten igen makker ret - Jeg er også kun 700 gram fra mit mål og har 11 dage til at nå det, så det ser ikke helt sort ud :)
Endnu engang tillykke - og kom bare an med flere jubel-tråde :)
Tillykke med at du har ramt kurven - det er altså skønt!
Og ja, stagnation er simpelthen uudholdeligt :( Jeg har stået stille i 8-10 dage, men nu ser det ud til, at vægten igen makker ret - Jeg er også kun 700 gram fra mit mål og har 11 dage til at nå det, så det ser ikke helt sort ud :)
Endnu engang tillykke - og kom bare an med flere jubel-tråde :)
16 år21. juni 2008 kl. 08:58
tynd74
hej karina
stort tillykke med at du nu har ramt din kurve.
pludselig er du i katagorien normal vægtig. ;O)
pragtfuldt.
skønt at dele din jubel , kom endelig med flere tråde af den slags ;-)
lise
stort tillykke med at du nu har ramt din kurve.
pludselig er du i katagorien normal vægtig. ;O)
pragtfuldt.
skønt at dele din jubel , kom endelig med flere tråde af den slags ;-)
lise
16 år21. juni 2008 kl. 09:02
HelenaJensen (slettet)
Hej Karina,
stort tillykke. Jeg er netop lige selv vendt tilbage efter et par off-dage .. Idag har været helt fin mht mad .. Jeg har dog ikke fået lavet meget motion, da jeg har været barnepige hele dagen. (Ja min dag nærmer sig jo en ende - klokken er ved at være 17.30 hernede)..
Hold motivationen oppe piger .. Sammen kan vi det her :-)
Helena
stort tillykke. Jeg er netop lige selv vendt tilbage efter et par off-dage .. Idag har været helt fin mht mad .. Jeg har dog ikke fået lavet meget motion, da jeg har været barnepige hele dagen. (Ja min dag nærmer sig jo en ende - klokken er ved at være 17.30 hernede)..
Hold motivationen oppe piger .. Sammen kan vi det her :-)
Helena
16 år21. juni 2008 kl. 09:45
iakob
Super!
Du er virkelig en fighter
Du er virkelig en fighter
16 år21. juni 2008 kl. 15:47
KarinaHadsten (slettet)
Ja så er jeg altså lige tilbage. Tak til jer alle sammen for jeres kommentarer. Og jeg kan så fortælle at jeg her til morgen igen slog rekorder. 77,7 sagde vægten. Et halvt kilo mindre end i går. Og vi havde endda gæster i går og jeg spiste både chokolade og chips :-O Men måske viser det sig først på vægten i morgen.
Det betyder at om 1,2 kilo så har jeg tabt 20 kilo og skal belønnes med endnu en spinningring - den 4. af slagsen. Det bliver helt fantastisk at kunne sige at jeg har tabt 20 kilo. Men det sidste kilo bliver hårdt, for jeg har ferie i uge 27 og 29 og der bliver det svært at holde øje med energiindtag. Den første uge skal jeg på spejderlejr. Og den sidste uge skal jeg i sommerhus uden internet. Og værst af alt uden min badevægt. Men det skal jo bare gå. Jeg må skrive ned og sammenligne lidt med hvad jeg plejer at spise.
Det betyder at om 1,2 kilo så har jeg tabt 20 kilo og skal belønnes med endnu en spinningring - den 4. af slagsen. Det bliver helt fantastisk at kunne sige at jeg har tabt 20 kilo. Men det sidste kilo bliver hårdt, for jeg har ferie i uge 27 og 29 og der bliver det svært at holde øje med energiindtag. Den første uge skal jeg på spejderlejr. Og den sidste uge skal jeg i sommerhus uden internet. Og værst af alt uden min badevægt. Men det skal jo bare gå. Jeg må skrive ned og sammenligne lidt med hvad jeg plejer at spise.
16 år22. juni 2008 kl. 10:39
Kirsten P (slettet)
Det er dejligt med jubelmails.
Du beviser jo også at vi skal ikke give op, selv om vi kommer ud i, at vægten ikke rykker en tøddel.
Du beviser jo også at vi skal ikke give op, selv om vi kommer ud i, at vægten ikke rykker en tøddel.
16 år22. juni 2008 kl. 10:42
KarinaHadsten (slettet)
Nemlig Kirsten. Jeg har kigget på min kurve 4 måneder tilbage og kan se at på de 4 måneder har jeg tabt 8 kilo - og på det her sene tidspunkt i kuren kan man sige at det er måske meget godt med 2 kilo om måneden i snit. Men kigger man så lidt nærmere på det, så kan man se at fra sidst i marts til først juni dvs. lidt over 2 måneder er der kun røget 2 kilo. Det har været der jeg har følt at det hele har stået stille. Men noget tyder på at jeg er kommet ind i en periode hvor vægten igen er med på at jeg skal tabe mig. Vægttab = 20 KILO bliver en STOR dag. Så skal I se jubelindlæg. hihi.
16 år22. juni 2008 kl. 11:03
Jeg kan kun konkludere med det her at pauser i vægttabet er det VÆRSTE for kuren. Det er her man virkelig bliver sat på prøve. Og det eneste der virker er at være stædig. I stedet for at falde HELT i har jeg tilladt mig selv lidt mere chokolade. Det havde jeg bare behov for. Men i perioder har jeg da tænkt at hvis jeg nu kune holde mig fra chokoladen så kunne jeg måske tabe mig. Men jeg prioriterede alligevel chokoladen - den blev jo (med ganske få undtagelser) planlagt nøje og tastet ind og det plalagte underskud overholdt.
Nå men det her var bare et indlæg fra en lallende glad Karina :-) som nu kan glæde sig over at der kun er 700 gram ned til BMI = 25 og en planlagt kage.