ang dagbog.

Du læser en tråd i debat > vægttab

ang dagbog.
hej alle. (:

jeg er lidt ny her inde, så skal til at lære det hele, men synes da at det går meget godt.
skal lige finde ud af alt det med protein, fedt, kulhydrater osv osv. (:

mit spørgsmål til jer lyder.
når jeg skriver min motion ind, så står der beregnet et eller andet. altså ikke noget jeg har skrevet, hvad betyder det?

håber i forstår hvad jeg mener. (:

mvh trine.
16 år19. juni 2008 kl. 11:39
re: ang dagbog.
Systemet sætter automatisk den resterende tid til 8 timer (mener jeg det er) søvn og resten til siddestillende arbejde.

Så det gælder bare om at få lave og tastet noget motion ind , der har højere faktor end siddestillende arbejde :)
16 år19. juni 2008 kl. 11:52
Præcist.

Hvis man vil ha det mere nøjagtigt skal man taste HELE dagen ind. Man kan lave motionslister over typiske dage hvis det er. Evt en typisk dag med motion og typisk dag uden motion.
16 år19. juni 2008 kl. 12:21
Jeg har f.eks. en der hedder "typisk hverdag" med mine normale gøremål i løbet af en dag, f.eks. gå i bad, køre bil, sidde på arbejde osv osv osv.

16 år19. juni 2008 kl. 12:28

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });