Eskimo!
Sikke en sød og dejlig ven, du der har dig, -ham kan du godt både være stolt af og glad for, lov mig at du sætter stor pris på ham, ikke også..
Og endnu engang et kæmpe stort tillykke med at du allerede nu, har nået det vægttab du gerne vil ha'. Det er super sejt og jeg misunder dig ud over alle grænser (dog på den gode måde skal det lige siges). Jeg vil gi' det halve kongerige for en styrke og karakter som du har vist, siden du startede på mad og sundhed. DU har en stor stjerne hos mig og ja....du ER bare for sej!
Det lyder til, at du har nået det mål du skal ha' dig, så derfor ønsker jeg dig nu held og lykke med "vedligeholdelses-programmet". DET kan nemlig også være en kamp i sig selv, men jeg er sikker på, at du nok skal klare det. Samtidig vil jeg glæde mig over, at du stadig har lyst til at være med herinde i ny og næ, og gi' os andre lidt støtte og motivation. JEG har faktisk utroligt meget brug for det for tiden, så måske kan du hjælpe mig???
Et kæmpe stort knus og kram fra Muldebeerg til dig, fordi jeg er SÅ stolt af dig!!! *ss*
#2 af Muldebeerg
Derefter kiggede jeg mig i spejlet længe...og kom til den konklusion, at jeg er slank og skøn med former de rigtige steder lige nu! Jeg vil ikke tabe mig mere!
Det kommer også efter en længere samtale med en meget god ven af hankøn, som sagde at han synes jeg var blevet en meget flot og attraktiv kvinde, og han syntes ærlig talt det ville være synd hvis jeg tabte mig ret meget mere. Man må gerne kunne se at jeg er en kvinde som han sagde.
Det var simpelthen så skønt i morges at se sig selv i spejlet og ikke blive nedtrykt over synet, men at kunne smile til sig selv og sige, du er f... en flot kvinde.
Så for fremtiden vil fokus ligge på mit løb, jeg vil gerne forbedre både min 5 og 10 km-tid. Derudover vil jeg fortsat styrketræne et par gange om ugen og evt få en lidt mere markeret mave, men det er ikke nødvendigt. Ryger der et kilo eller to mere, er det helt ok, men jeg er glad for mig selv som jeg er nu, så fokus vil ikke være på det.
Men jeg håber stadig at jeg må være med her:-) For jeg får sikker stadig dage en gang i mellem hvor alt er trælst og trænger til opmuntring, og forhåbentlig kan jeg også være med til at opmuntre jer andre når I har brug for det:-) Jeg kan jo slet ikke undvære jer og dette forum.
Masser af knus, en slank eskimo;-)