#2 af Muldebeerg
eskimotanker
Du læser en tråd i debat > vægttabMuldebeerg
Hej du slanke...
Eskimo!
Sikke en sød og dejlig ven, du der har dig, -ham kan du godt både være stolt af og glad for, lov mig at du sætter stor pris på ham, ikke også..
Og endnu engang et kæmpe stort tillykke med at du allerede nu, har nået det vægttab du gerne vil ha'. Det er super sejt og jeg misunder dig ud over alle grænser (dog på den gode måde skal det lige siges). Jeg vil gi' det halve kongerige for en styrke og karakter som du har vist, siden du startede på mad og sundhed. DU har en stor stjerne hos mig og ja....du ER bare for sej!
Det lyder til, at du har nået det mål du skal ha' dig, så derfor ønsker jeg dig nu held og lykke med "vedligeholdelses-programmet". DET kan nemlig også være en kamp i sig selv, men jeg er sikker på, at du nok skal klare det. Samtidig vil jeg glæde mig over, at du stadig har lyst til at være med herinde i ny og næ, og gi' os andre lidt støtte og motivation. JEG har faktisk utroligt meget brug for det for tiden, så måske kan du hjælpe mig???
Et kæmpe stort knus og kram fra Muldebeerg til dig, fordi jeg er SÅ stolt af dig!!! *ss*
Sikke en sød og dejlig ven, du der har dig, -ham kan du godt både være stolt af og glad for, lov mig at du sætter stor pris på ham, ikke også..
Og endnu engang et kæmpe stort tillykke med at du allerede nu, har nået det vægttab du gerne vil ha'. Det er super sejt og jeg misunder dig ud over alle grænser (dog på den gode måde skal det lige siges). Jeg vil gi' det halve kongerige for en styrke og karakter som du har vist, siden du startede på mad og sundhed. DU har en stor stjerne hos mig og ja....du ER bare for sej!
Det lyder til, at du har nået det mål du skal ha' dig, så derfor ønsker jeg dig nu held og lykke med "vedligeholdelses-programmet". DET kan nemlig også være en kamp i sig selv, men jeg er sikker på, at du nok skal klare det. Samtidig vil jeg glæde mig over, at du stadig har lyst til at være med herinde i ny og næ, og gi' os andre lidt støtte og motivation. JEG har faktisk utroligt meget brug for det for tiden, så måske kan du hjælpe mig???
Et kæmpe stort knus og kram fra Muldebeerg til dig, fordi jeg er SÅ stolt af dig!!! *ss*
19 år22. juni 2005 kl. 00:38
Mariadk (slettet)
re: Hej du slanke...
Hej Eskimo..
waw, hvor er det bare super dejligt at hører.. det lyder også som den perfekte vægt til en på 170 cm.. og som træner meget.. tillykke med det.. det er super deligt opmundrende at hører..
må jeg spørge dig om hvor meget du så har tabt ialt, siden du startede med at træne eller startede på kuren??
Knus herfra
Mariadk
waw, hvor er det bare super dejligt at hører.. det lyder også som den perfekte vægt til en på 170 cm.. og som træner meget.. tillykke med det.. det er super deligt opmundrende at hører..
må jeg spørge dig om hvor meget du så har tabt ialt, siden du startede med at træne eller startede på kuren??
Knus herfra
Mariadk
19 år22. juni 2005 kl. 09:59
eskimo (slettet)
re: re: Hej du slanke...
hejsa Maria
da jeg startede 9. august 2004 vejede jeg 104,5 kg, så der er røget ... regne, regne... 36,1 kg på 10 mdr. :-)
Eskimo
da jeg startede 9. august 2004 vejede jeg 104,5 kg, så der er røget ... regne, regne... 36,1 kg på 10 mdr. :-)
Eskimo
19 år22. juni 2005 kl. 12:47
Mariadk (slettet)
re: re: re: Hej du slanke...
WAW:... vildt.. ekstra stort tillykke, har du prøvet at finde noget som vejer 36 kilo og se hvor meget det egentlig er?? det er da helt vildt flot.. du er bare så sej..
Maria
Maria
19 år22. juni 2005 kl. 13:51
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Hej Eskimo
Jeg glæder mig sådan til du kommer til DK, og vi skal mødes *S* for selvfølgelig har din ven ret, når du har smidt 30 kg så må der dælme være noget flot at kigge på (dermed ikke ment at det var det ikke før) men jeg tror også din ven har ret.
30 kg er meget, og jeg syntes personligt også man gerne må se at en kvinde er en kvinde, og en mand er en mand, der må gerne være lidt at holde af og om, så man ikke ryger af i svinget.
Fotomodeller siger ikke mig en disse, for jeg syntes det mange gange er grimt, at man skal være så tynd, men derimod en kvinde som har lidt former, uhh så er det med at holde fast i bamse. (shhh ikke et ord til smiley)
Og selvfølgelig må du være med her, nej DU SKAL SKU, vi kan da ikke undvære dig, og alle de gode guldkorn du kommer med.
Jeg bukker og nejer virkelig for dig, og vil give dig kæmpe ros for dit store arbejde, og tager hatten af for dig over du er kommet så langt.
Vil du ikke godt love mig, at du bliver hos os, for du er med til at give mig motivation.......
Krammer og stort tillykke
Bamse
30 kg er meget, og jeg syntes personligt også man gerne må se at en kvinde er en kvinde, og en mand er en mand, der må gerne være lidt at holde af og om, så man ikke ryger af i svinget.
Fotomodeller siger ikke mig en disse, for jeg syntes det mange gange er grimt, at man skal være så tynd, men derimod en kvinde som har lidt former, uhh så er det med at holde fast i bamse. (shhh ikke et ord til smiley)
Og selvfølgelig må du være med her, nej DU SKAL SKU, vi kan da ikke undvære dig, og alle de gode guldkorn du kommer med.
Jeg bukker og nejer virkelig for dig, og vil give dig kæmpe ros for dit store arbejde, og tager hatten af for dig over du er kommet så langt.
Vil du ikke godt love mig, at du bliver hos os, for du er med til at give mig motivation.......
Krammer og stort tillykke
Bamse
19 år23. juni 2005 kl. 14:28
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Hej Eskimo
Hej Eskimo
SÅDAN det er godt nok utroligt flot vægtab - og det er da bare dejligt at havde sådan en god og sød ven og den vægt du har dig nu er jeg sikker på passer dig perfekt. Du er jo godt nok også aktiv med mortionen ;o) og som Bamse skriver så må ud IKKE forlade dette forum selvom du har npet målet - det må du love os ik?
Er også glad for alle de ting som du skriver og det er bestem også med til at motivere mig - så forlad os ikke Eskimo.
Endnu en gang STORT tillykke med det flotte vægtab kan godt forstå at du er stolt.
Mange tanker og kram fra smiley
SÅDAN det er godt nok utroligt flot vægtab - og det er da bare dejligt at havde sådan en god og sød ven og den vægt du har dig nu er jeg sikker på passer dig perfekt. Du er jo godt nok også aktiv med mortionen ;o) og som Bamse skriver så må ud IKKE forlade dette forum selvom du har npet målet - det må du love os ik?
Er også glad for alle de ting som du skriver og det er bestem også med til at motivere mig - så forlad os ikke Eskimo.
Endnu en gang STORT tillykke med det flotte vægtab kan godt forstå at du er stolt.
Mange tanker og kram fra smiley
19 år27. juni 2005 kl. 08:11
Joanmaria (slettet)
re: eskimotanker
Tillykke med dit MEGET flotte vægttab. Du kan være meget stolt af dig selv, og jeg er sikker på, at du ser supergodt ud. Jeg er ret imponeret over din indsats og du er helt klart et forbillede for mig - det skal du vide.
Jeg er imponeret over, at du vejer al din mad og tæller KCAL. Jeg kan ikke rigtig komme i gang med det. Men nu har jeg da fået regnet ud hvor mange kcal jeg må få pr. dag.
Jeg er imponeret over, at du får dyrket så meget motion. Det er virkelig flot og det har jo nok også betydet, at din krop er blevet flot strammet op.
Jeg er imponeret over den gejst du har vist gennem hele forløbet.
Ja som du nok kan se har jeg rigtig mange rosende ord til dig.
Jeg vil ønske, at du stadig vil komme på siden så ofte du kan for du kan hjælpe os allesammen.
Stor respekt til dig.
Tanker fra Judle
Jeg er imponeret over, at du vejer al din mad og tæller KCAL. Jeg kan ikke rigtig komme i gang med det. Men nu har jeg da fået regnet ud hvor mange kcal jeg må få pr. dag.
Jeg er imponeret over, at du får dyrket så meget motion. Det er virkelig flot og det har jo nok også betydet, at din krop er blevet flot strammet op.
Jeg er imponeret over den gejst du har vist gennem hele forløbet.
Ja som du nok kan se har jeg rigtig mange rosende ord til dig.
Jeg vil ønske, at du stadig vil komme på siden så ofte du kan for du kan hjælpe os allesammen.
Stor respekt til dig.
Tanker fra Judle
19 år27. juni 2005 kl. 13:11
Engis (slettet)
re: re: eskimotanker
Hej Eskimo.
Stort tillykke! Hvro er det bare dejligt at læse.
Hilsner fra Egis, som husker dig ;-)
Stort tillykke! Hvro er det bare dejligt at læse.
Hilsner fra Egis, som husker dig ;-)
19 år27. juni 2005 kl. 16:04
Derefter kiggede jeg mig i spejlet længe...og kom til den konklusion, at jeg er slank og skøn med former de rigtige steder lige nu! Jeg vil ikke tabe mig mere!
Det kommer også efter en længere samtale med en meget god ven af hankøn, som sagde at han synes jeg var blevet en meget flot og attraktiv kvinde, og han syntes ærlig talt det ville være synd hvis jeg tabte mig ret meget mere. Man må gerne kunne se at jeg er en kvinde som han sagde.
Det var simpelthen så skønt i morges at se sig selv i spejlet og ikke blive nedtrykt over synet, men at kunne smile til sig selv og sige, du er f... en flot kvinde.
Så for fremtiden vil fokus ligge på mit løb, jeg vil gerne forbedre både min 5 og 10 km-tid. Derudover vil jeg fortsat styrketræne et par gange om ugen og evt få en lidt mere markeret mave, men det er ikke nødvendigt. Ryger der et kilo eller to mere, er det helt ok, men jeg er glad for mig selv som jeg er nu, så fokus vil ikke være på det.
Men jeg håber stadig at jeg må være med her:-) For jeg får sikker stadig dage en gang i mellem hvor alt er trælst og trænger til opmuntring, og forhåbentlig kan jeg også være med til at opmuntre jer andre når I har brug for det:-) Jeg kan jo slet ikke undvære jer og dette forum.
Masser af knus, en slank eskimo;-)