#2 af KarinaHadsten (slettet)
Onsdagsvejning den 18. juni 2008
Du læser en tråd i debat > vægttabKarinaHadsten (slettet)
re: Onsdagsvejning den 18. juni 2008
Hold da op - tillykke med eksamen. Nu kender jeg ikke den nye skala så godt, men er 12 ikke det højeste. Vildt flot.
Jeg har tabt 300 gram siden sidste uge - det er jeg godt tilfreds med. Sidste uge sagde den 79,3 - dagen efter 79,5 og i går sagde den 78,9 og i dag 79,0. Så det er et reelt vægttab, som ligger et sted mellem 300 og 600 gram :-) Det passer mig glimrende. Eneste problem er at jeg i følge planen nu har 6 dage til at tabe 1 kilo. Det når jeg vist ikke. Min krop retter sig ikke så meget ind efter de perioder jeg sætter, men jeg holder fast ved at have et underskud på 3000 KJ dagligt og prøver at lade være med at gå så meget op i om målet nås - bare det går nedad.
Jeg har tabt 300 gram siden sidste uge - det er jeg godt tilfreds med. Sidste uge sagde den 79,3 - dagen efter 79,5 og i går sagde den 78,9 og i dag 79,0. Så det er et reelt vægttab, som ligger et sted mellem 300 og 600 gram :-) Det passer mig glimrende. Eneste problem er at jeg i følge planen nu har 6 dage til at tabe 1 kilo. Det når jeg vist ikke. Min krop retter sig ikke så meget ind efter de perioder jeg sætter, men jeg holder fast ved at have et underskud på 3000 KJ dagligt og prøver at lade være med at gå så meget op i om målet nås - bare det går nedad.
16 år18. juni 2008 kl. 09:16
bruger slettet
Det lyder som en god dag, jeg melder mig ind under onsdagsvejningens faner. Flotte vægttab og en fantastisk karakter.
Min vægt siger 68,6, så det går den rigtige vej. Utroligt når nu den sagde 70,1 i går, men det var i går:-) Jeg laver delmål på ca 2,5 kilo ad gangen. Mit første mål er 67,5, så lige pludselig er der ikke så langt igen.
Min vægt siger 68,6, så det går den rigtige vej. Utroligt når nu den sagde 70,1 i går, men det var i går:-) Jeg laver delmål på ca 2,5 kilo ad gangen. Mit første mål er 67,5, så lige pludselig er der ikke så langt igen.
16 år18. juni 2008 kl. 10:17
Kirsten P (slettet)
Tillykke pokemom med det flotte 12 tal. Du kan også tillade dig at fejre det med lidt lækkert som ikke lige er kaloriefattigt.
i andre må have et tillykke med vægttabet.
Jeg må konkludere, at holde ferie koster. Jeg har haft en dejlig ferie på en græsk ø - Lefkas. Det har så også betydet en vægtøgning på 3 kg. og da jeg havde taget 1 på i ugen inden , så ser det ikke så godt ud. 68,5 kg siger vægten. Det skal af og det hurtigt - håber jeg.
i andre må have et tillykke med vægttabet.
Jeg må konkludere, at holde ferie koster. Jeg har haft en dejlig ferie på en græsk ø - Lefkas. Det har så også betydet en vægtøgning på 3 kg. og da jeg havde taget 1 på i ugen inden , så ser det ikke så godt ud. 68,5 kg siger vægten. Det skal af og det hurtigt - håber jeg.
16 år18. juni 2008 kl. 17:44
tynd74
tillykke til alle taberne ;O)
kirsten p . det er skønt at høre du havde en god ferie. ;O) det kan du jo leve højt på længe .
og de 3 kilo skal du nok komme hurtig af med igen.
knuser lise
kirsten p . det er skønt at høre du havde en god ferie. ;O) det kan du jo leve højt på længe .
og de 3 kilo skal du nok komme hurtig af med igen.
knuser lise
16 år18. juni 2008 kl. 21:14
avlastenok (slettet)
Hold da op hvor er det flot at du har fået 12 tillykke. Jeg melder mig lige under onsdagsvejningen. min vægt sage i går 76,8 så jeg er spændt hvad den siger på onsdag. Jeg er ny herinde og har lige startet op på kur i går onsdag
16 år19. juni 2008 kl. 13:23
Pokemom (slettet)
tak skal i have allesammen...
og tillykke med jeres vægttab.
og tillykke med jeres vægttab.
16 år19. juni 2008 kl. 17:38
Jeg har tabt 1,2 kilo siden sidst. og det er FOR meget. Jeg har haft eksamen og er mega angst hver gang, så der ryger en del af vægten.
Jeg er nu officielt undervægtig - selvom det nu ik ser sådan ud. Det vil jeg ik være. så nu skal jeg lige have et par pizzaer ;-) jubiiiiiiiiiii.
Fik i øvrigt 12! Så nu er jeg dansklærer! (Ja 12...igen!) fedt at være dygtig til noget.