Hejsa Nuzz!
Alleførst velkommen til siden, det er et supersite det her og vi er rigtigt gode til at støtte og motivere hinanden herinde. Et spark i r.... kan man også få, på den gode måde, hvis det er det man har behov for lige pludselig, så sig bare til ;o)
Det er lidt forskelligt hvornår folk vejer sig, men de fleste gør det 1 gang om ugen, på en fast dag og "fast tidspunkt". Det er altid godt at veje sig om morgenen når man står op og efter man har været på toilet. Så har man de samme vilkår hver gang ;o)
Jeg tror jeg vil lade folk selv fortælle, hvordan de bærer sig ad, da jeg i øjeblikket følger med på sidelinien og ikke har energi til hverken at tænke så meget på kost eller motion. Arb. for meget, men det skulle gerne være slut fra imorgen og SÅ skal det til at være!!!!
Pøj pøj med det hele!
Knuz Muldebeerg
#2 af Muldebeerg
jeg gjorde for nogle dage siden den store opdagelse af denne skønne side...
jeg er en pige på 22år, 167 cm og 76kg, mit mål er 67kg inden jul. (har allerede tabt 1,6...skønt)
jeg vil gerne høre hvordan i andre bærer jer ad.
skriver i alt ind, eller springer i nogen gange en dag eller to over? synes det er lidt besværligt at skulle veje alting, det er ik så slemt når jeg bare er herhjemme alene (det er jo bare en vane), men hvad når jeg er ude, eller på weekend ved kæresten...
hvor tit vejer i jer?
jeg glæder mig til at komme af med noget af det overflødige, og jeg er sikker på siden her kan hjælpe mig, kan jo læse at i andre klarer jer ret godt... tillykke til jer alle...
det er rart nogen har lyst til at lave en side til sådan nogen som os uden at skulle spinde guld på vores ulykke...
held og lykke med vægttabet til jer alle..
knus nuzz