Snart når jeg kærestens vægt !!!!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Snart når jeg kærestens vægt !!!!
Da jeg i morges stod på vægten sagde den 78,9 efter at ha ligget mellem 79 og 80 i alt for lang tid. Så det var bare rigtig skønt. Og det kom da også lidt tørt fra min kæreste at så var jeg jo kun ca 1 kilo over hans vægt. Så snart har han en kæreste der vejer mindre end ham selv. Det har han ikke været vant til ;-) heller ikke før mig. Det skal lige siges at min kæreste er lidt lavere end mig, så han har ikke så mange cm til at bære vægten. Men han er selvgølgelig også en mand og med et fysisk hårdt arbejde, så helt klart har han en større muskelmasse. Meeeeen alligevel.

Det er da en milepæl hvis jeg kan veje mindre end ham!
16 år17. juni 2008 kl. 09:23
re: Snart når jeg kærestens vægt !!!!
STORT Tillykke :)
Dét er i sandhed en milepæl, der er værd at fejre ! Nok også en fordel når han skal bære dig over dørtærsklen til september ;)
Super godt gået, Karina...
Og dejligt, at du er ude af dit midlertidge dødvande ;)
16 år17. juni 2008 kl. 09:46
hej karina

hvor er det skønt for dig, dejlig at se vægten rykker sig lidt igen. stort tillykke.
du bliver uden tvivl den flotteste brud i år. ;O)
inden længe når du dit næste store milepæl.
sej gået karina ;O)
lise
16 år17. juni 2008 kl. 09:51
Tillykke med det.. jeg kan så fortælle at det er en stor ulempe at veje mindre end gemalen hvis man skal vippe - men så må man jo fordele ungerne så vægten fordeles ligelig mellem enderne ;-)

Skønt!
16 år17. juni 2008 kl. 10:41
Tak skal I ha. Og ja det har været et længe ventet ryk på vægtskalaen. Jeg har 2 gange været nede og snuse til de 79, men hurtigt oppe igen. Håber ikke jeg glæder mig for tidligt over at jeg er røget under de 79. Det er jo trods alt kun 100 gram under. Puuuhhh. Men ja det er da en stor fordel til brylluppet. Måske min mand rent faktisk vil gøre forsøget med at bære mig over dørtærsklen. Ikke sikkert han havde gjort det for 17-18 kilo siden.
16 år17. juni 2008 kl. 10:42
Vi vipper ikke så tit hihi. Men skulle vi komme til det - ja så går det nok også. Det ville bare være en kærkommen lejlighed til at minde sig selv om de færre kilo.

16 år17. juni 2008 kl. 10:44
Tillykke med "tabet". Jeg kan godt huske den krigsdans, jeg dansede, da jeg nåede under min mands vægt (vi taler ikke om, at han faktisk er 15 cm højere end mig). Mit næste mål er at tangere min søns vægt (han er også kun 23 cm højere end jeg er), men der mangler endnu 4 kg.
16 år17. juni 2008 kl. 11:28
Jeg har ikke planer om at tangere mine børns vægt. Til gengæld har jeg et ønske om at nå et vægttab svarende til min yngste søns vægt - han vejer 25 kilo. ;-) Der er lidt vej endnu, men kun 7,5 kilo - det er da overkommeligt.
16 år17. juni 2008 kl. 20:30
7.5 kg skal du nok klare, Karina.
Jeg er simpelthen så imponeret over hvor langt du er kommet og trods perioder med stagnation og måske(?) dalende motivation, er du kommet stærkt igen!
Flot!
16 år18. juni 2008 kl. 08:36
Tak Kaktus. Jo det gør da klart noget ved motivationen at vægten står stille. Men nu bevæger den sig nedad - ganske vist forfærdeligt langsomt, men dog nedad.
16 år18. juni 2008 kl. 09:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });