Løb og status

Du læser en tråd i debat > vægttab

Løb og status
Godmorgen allesammen

Ja jeg nåede desværre ikke lige herind i går, da jeg også skulle gå tidligt fra arbejde - for jeg skulle jo ind og løbe kvindeløb inden i fælledparken.

Men først skulle jeg jo lige klare vægten i gårs morges og øv øv den sagde 700 gram på, men det er ikke noget som har slået mig ud - for jeg er stadigvæk under 68 kg. Men jeg viste godt at den nok var steget lidt, for jeg har været til nogle arrangementer i ugens løb og lørdag stod den på 85 års fødselsdag hos min mormor - så nu skal der bare gives gas i denne uge ;o)

I går var jeg som sagt til mit 3 kvindeløb i år og jeg følte bare ikke lige at jeg havde ben til at løbe de 5 km som jeg skulle. Havde været ude at gå tur med Bamse søndag i 2,5 time og havde ikke fået de rigtige sko på - så jo benene var noget tunge. Men men jeg klarede turen og slog faktisk min rekort fra sidste løb - løb turen på 28.35.65, så det var nogle sek. hurtigere end sidste løb - så I kan lige tro at det var en meget stolt og glad smiley som løb i mål i går.

Alt for mig i denne omgang - håber at det går godt med jer alle.

Knuser
Smiley
19 år21. juni 2005 kl. 08:05
re: Løb og status
Godmorgen Smiley.

SÅDAN THE SUPERWOMAN har slået til igen, rigtig flot at du slog din egen rekord.
Og tja de 700 g de er vist væk efter den gåtur i søndags og den løbetur i går, men giv du den bare gas i ugens løb alligevel.
Knus
Bamse
19 år21. juni 2005 kl. 09:28
re: re: Løb og status
Hej

Det var da flot ! - vejret var også bare fantastisk til løb - men det er selvfølgelig lidt bedre i dag, da det er overskyet for dem der virkelig skal løbe derud af.

Knus

Maria
19 år21. juni 2005 kl. 10:41
re: re: re: Løb og status
Endnu engang har hun overbevist os - der er KRUDT i hende Smiley ;-))

Flot - rigtig rigtig flot !

Rigtig mange hilsner og viften med flag

Corina
19 år21. juni 2005 kl. 13:12
re: re: re: re: Løb og status
wow, flot tid!!! Du får da nogle km i løbeskoene for tiden!!!

Skidt med de 700 gram, de ryger hurtigt af igen, og som du selv skriver, så kender du jo grunden.

Her er det regn og blæser 20 m/s:(, så det bliver ikke til meget udendørs løb for tiden. Det foregår på løbebånd, og det er altså ikke helt det samme.

Knus Eskimo
19 år22. juni 2005 kl. 13:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });