#2 af Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Løb og status
Du læser en tråd i debat > vægttabBamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: Løb og status
Godmorgen Smiley.
SÅDAN THE SUPERWOMAN har slået til igen, rigtig flot at du slog din egen rekord.
Og tja de 700 g de er vist væk efter den gåtur i søndags og den løbetur i går, men giv du den bare gas i ugens løb alligevel.
Knus
Bamse
SÅDAN THE SUPERWOMAN har slået til igen, rigtig flot at du slog din egen rekord.
Og tja de 700 g de er vist væk efter den gåtur i søndags og den løbetur i går, men giv du den bare gas i ugens løb alligevel.
Knus
Bamse
19 år21. juni 2005 kl. 09:28
solstråle1974
re: re: Løb og status
Hej
Det var da flot ! - vejret var også bare fantastisk til løb - men det er selvfølgelig lidt bedre i dag, da det er overskyet for dem der virkelig skal løbe derud af.
Knus
Maria
Det var da flot ! - vejret var også bare fantastisk til løb - men det er selvfølgelig lidt bedre i dag, da det er overskyet for dem der virkelig skal løbe derud af.
Knus
Maria
19 år21. juni 2005 kl. 10:41
Corina (slettet)
re: re: re: Løb og status
Endnu engang har hun overbevist os - der er KRUDT i hende Smiley ;-))
Flot - rigtig rigtig flot !
Rigtig mange hilsner og viften med flag
Corina
Flot - rigtig rigtig flot !
Rigtig mange hilsner og viften med flag
Corina
19 år21. juni 2005 kl. 13:12
eskimo (slettet)
re: re: re: re: Løb og status
wow, flot tid!!! Du får da nogle km i løbeskoene for tiden!!!
Skidt med de 700 gram, de ryger hurtigt af igen, og som du selv skriver, så kender du jo grunden.
Her er det regn og blæser 20 m/s:(, så det bliver ikke til meget udendørs løb for tiden. Det foregår på løbebånd, og det er altså ikke helt det samme.
Knus Eskimo
Skidt med de 700 gram, de ryger hurtigt af igen, og som du selv skriver, så kender du jo grunden.
Her er det regn og blæser 20 m/s:(, så det bliver ikke til meget udendørs løb for tiden. Det foregår på løbebånd, og det er altså ikke helt det samme.
Knus Eskimo
19 år22. juni 2005 kl. 13:35
Ja jeg nåede desværre ikke lige herind i går, da jeg også skulle gå tidligt fra arbejde - for jeg skulle jo ind og løbe kvindeløb inden i fælledparken.
Men først skulle jeg jo lige klare vægten i gårs morges og øv øv den sagde 700 gram på, men det er ikke noget som har slået mig ud - for jeg er stadigvæk under 68 kg. Men jeg viste godt at den nok var steget lidt, for jeg har været til nogle arrangementer i ugens løb og lørdag stod den på 85 års fødselsdag hos min mormor - så nu skal der bare gives gas i denne uge ;o)
I går var jeg som sagt til mit 3 kvindeløb i år og jeg følte bare ikke lige at jeg havde ben til at løbe de 5 km som jeg skulle. Havde været ude at gå tur med Bamse søndag i 2,5 time og havde ikke fået de rigtige sko på - så jo benene var noget tunge. Men men jeg klarede turen og slog faktisk min rekort fra sidste løb - løb turen på 28.35.65, så det var nogle sek. hurtigere end sidste løb - så I kan lige tro at det var en meget stolt og glad smiley som løb i mål i går.
Alt for mig i denne omgang - håber at det går godt med jer alle.
Knuser
Smiley