Så kom jeg igang igen.

Du læser en tråd i debat > vægttab

Så kom jeg igang igen.
Godmorgen venner.
Efter en god pause, hvor jeg faktisk kun har rørt mig i forbindelse med gåture tog jeg mig sammen.
Søndag var jeg ude og gå 2,5 time sammen med Smiley i Hvidovre, hvor vi holdte pitstop på en café til en lille kop kakao, tog jeg hjelmen på igår aftes, og cyklede godt 20 km på 39 min.
I dag skulle jeg gerne ud og løbe en små 5 km, har jo snart et løb og se frem til, og man skulle jo gerne være i træning.
Weekenden stod også på en 85-års fødselsdag med alkohol, god mad og masser af dans.
Men man må jo se reslutatet af det på torsdag, når jeg hopper op på vægten.

Knus
Bamse
19 år21. juni 2005 kl. 06:49
re: Så kom jeg igang igen.
Godmorgen Bamse

Dejligt at læse at du er i gang igen og utroligt flot at du har cyklet så hurtig ;o) Når du får lavet noget motion, er jeg sikker på at vægten er sød ved dig selvom du har været til fødselsdag.

Knus Smiley
19 år21. juni 2005 kl. 07:59
re: re: Så kom jeg igang igen.
I to gå da virkelig til den ! - det er dejligt at læse om.

Det var flot at du hr cyklet 20 km. på 39 min.
næste mål: Tour de France ; )

Knus

Maria
19 år21. juni 2005 kl. 10:44
re: re: re: Så kom jeg igang igen.
Hej Maria.
Tour De France?? Tja hvorfor ikke - så skal jeg eddermanme vise dem hvordan man cykler *gggggg*

Knuser
Bamse
19 år21. juni 2005 kl. 14:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });