#2 af Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Så kom jeg igang igen.
Du læser en tråd i debat > vægttabSmiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Så kom jeg igang igen.
Godmorgen Bamse
Dejligt at læse at du er i gang igen og utroligt flot at du har cyklet så hurtig ;o) Når du får lavet noget motion, er jeg sikker på at vægten er sød ved dig selvom du har været til fødselsdag.
Knus Smiley
Dejligt at læse at du er i gang igen og utroligt flot at du har cyklet så hurtig ;o) Når du får lavet noget motion, er jeg sikker på at vægten er sød ved dig selvom du har været til fødselsdag.
Knus Smiley
19 år21. juni 2005 kl. 07:59
solstråle1974
re: re: Så kom jeg igang igen.
I to gå da virkelig til den ! - det er dejligt at læse om.
Det var flot at du hr cyklet 20 km. på 39 min.
næste mål: Tour de France ; )
Knus
Maria
Det var flot at du hr cyklet 20 km. på 39 min.
næste mål: Tour de France ; )
Knus
Maria
19 år21. juni 2005 kl. 10:44
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: re: re: Så kom jeg igang igen.
Hej Maria.
Tour De France?? Tja hvorfor ikke - så skal jeg eddermanme vise dem hvordan man cykler *gggggg*
Knuser
Bamse
Tour De France?? Tja hvorfor ikke - så skal jeg eddermanme vise dem hvordan man cykler *gggggg*
Knuser
Bamse
19 år21. juni 2005 kl. 14:35
Efter en god pause, hvor jeg faktisk kun har rørt mig i forbindelse med gåture tog jeg mig sammen.
Søndag var jeg ude og gå 2,5 time sammen med Smiley i Hvidovre, hvor vi holdte pitstop på en café til en lille kop kakao, tog jeg hjelmen på igår aftes, og cyklede godt 20 km på 39 min.
I dag skulle jeg gerne ud og løbe en små 5 km, har jo snart et løb og se frem til, og man skulle jo gerne være i træning.
Weekenden stod også på en 85-års fødselsdag med alkohol, god mad og masser af dans.
Men man må jo se reslutatet af det på torsdag, når jeg hopper op på vægten.
Knus
Bamse