#2 af Marianne starter forfra (slettet)
eskimostatus
Du læser en tråd i debat > vægttabMarianne starter forfra (slettet)
re: eskimostatus
Det er jo heller ikke en enkelt dags "hygge", vi tager på af. Det er jo når det strækker sig over flere dage. Det kan jeg selv se med min ferie.... jeg tror jeg har taget 1 kg på - på 5 dage... men hold da helt op, hvor jeg har også spist godt og meget. Og det ene kilo skal jeg nok komme af med igen. Lige som du meget hurtigt kommer af med dine 100 gram. Du er jo ellers SÅ standhaftig og fornuftig.
Og som du skriver det var en uforglemmelig weekend - lige som min ferie.
Knuz fra Marianne
Og som du skriver det var en uforglemmelig weekend - lige som min ferie.
Knuz fra Marianne
19 år20. juni 2005 kl. 16:46
Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: re: eskimostatus
Hmmmmmmmmm, hvor er jeg dog misundelig på dig.
Det er jeg ved snart ikke hvor længe siden jeg har sat tænderne i en omgang burger og købepizza.
Men ÉN dag sker vel heller ikke noget ved at man hopper lidt ved siden af, så længe det jo ikke sker hver dag.
Jeg kan næsten regne ud, du har været i byen med din danske ven, som du efter min hukommelse stadigvæk må have på besøg.
Så dejligt at læse det var en uforglemmelig weekend.
Knus
En "misundelig" Bamse ;-)
Det er jeg ved snart ikke hvor længe siden jeg har sat tænderne i en omgang burger og købepizza.
Men ÉN dag sker vel heller ikke noget ved at man hopper lidt ved siden af, så længe det jo ikke sker hver dag.
Jeg kan næsten regne ud, du har været i byen med din danske ven, som du efter min hukommelse stadigvæk må have på besøg.
Så dejligt at læse det var en uforglemmelig weekend.
Knus
En "misundelig" Bamse ;-)
19 år21. juni 2005 kl. 06:45
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: eskimostatus
Hey Eskimo
Det er da dejligt at der kun er røget 100 gram på selvom din weekend har stået på cheeseburger, chips m.m. og det er jo dejligt at vægten satdigvæk er under de 70 kg - var også glad for at min stadigvæk var under de 68 trods et pluds på 700 gram. Er sikker på at vi nok skal vise et flot resultat i næste uge.
Også hygge til dig søde ven!
Knuser Smiley
Det er da dejligt at der kun er røget 100 gram på selvom din weekend har stået på cheeseburger, chips m.m. og det er jo dejligt at vægten satdigvæk er under de 70 kg - var også glad for at min stadigvæk var under de 68 trods et pluds på 700 gram. Er sikker på at vi nok skal vise et flot resultat i næste uge.
Også hygge til dig søde ven!
Knuser Smiley
19 år21. juni 2005 kl. 08:08
Efter en hård, meget og våd og vildt sjov weekend gruede jeg noget for vægten i morges, for i går stod på tømmermændsmad i den helt store stil, med cheeseburger, chips, sodavand (ikke light, vel og mærke) og pizza. Men væsketabet pga alkoholen reddede dagen, for jeg holder mig stadig under de 70 kg. 69,9 kg, for at være helt præcis:-) Så der er røget 100 g PÅ siden i mandags, men det er ok. Weekenden var uforglemmelig:-)
Hygge til alle
Eskimo