Hej igen allesammen

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hej igen allesammen
Ja så er jeg jo startet på arbejde igen. Og hvor var det dog en skøn ferie... og hvor har jeg ædt... ja faktisk... 2 gange morgenmad og "hygge" resten af dagen indtil aftensmaden, hvor vi spiste både forret og hovedret. Og så fandt vi jo også liiige et sted hvor der kunne købes de skønneste kager... uha uha hvor var det godt. Jeg har ikke helt styr på vægten efter min ferie.... men jeg tror jeg er omkring 73,8 kg så jeg har taget 1 kg på i min ferie... jeg vil absolut ikke prale med det... oh fy oh føj.... men jeg vil heller ikke være knotten over det. For jeg har haft ferie fra min slankekur - gudskelov kun 5 dage, og i fredags var jeg allerede oppe på hesten igen. Jeg har siden fredag morgen kun brugt 18,5 point hver dag (jeg har sådan set 19). Og jeg er stolt af mig selv... sådan lidt i hvert fald.

Nu er jeg bare ekstra spændt til på onsdag, hvor jeg skal til vægtvogterne og vejes sidste gang inden deres sommerferie. Jeg har besluttet mig for at blive i Farum... jeg vil ikke til at gå et andet sted i de 5½ uge der er ferie, der vil jeg bare overholde mine point, og selv veje mig officielt hver onsdag som hidtil. Jeg håber jeg er under de 70 kg til den 1. august ... det er i hvert fald min plan.

Jeg håber I alle har haft det skønt mens jeg har været på ferie... det lyder i hvert fald sådan. Jeg har ikke fået svaret på ret mange af de tidligere indlæg, men jeg vil så begynde forfra fra i dag.

Vi ses herinde.

Knuz Marianne
19 år20. juni 2005 kl. 10:17
re: Hej igen allesammen
Hej Marianne.

Det lyder som du har haft allertiders ferie, og tja 1 kg, hmm det er vel også tilladt at nyde sin ferie, og IKKE tænke på slankekur.
Så fra min side er der kun et skulderklap til dig, og se se, du er jo allerede oppe på hesten igen.
Så velkommen tilbage...

Knus
Bamse
19 år20. juni 2005 kl. 10:59
re: Hej igen allesammen
Hej Marianne

Velkommen tilbage fra din ferie dejligt at læse at du og kæresten virkelig har nydt jeres ferie - det skal man også havde lov til en gang i mellem ik?

syntes godt nok at det er lang tid at der er ferie hos dine konsulenter, men jeg er sikker på at du nok selv kan holde øje med at veje dig og styre dine points - går jo ikke selv derinde mere og det går faktisk rigtigt godt. Pøj pøj med vejningen i morgen, bliver jo spændende at se hvad den siger.

Knus smiley
19 år21. juni 2005 kl. 08:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });