Onsdagsvejning den 11. juni 2008

Du læser en tråd i debat > vægttab

Onsdagsvejning den 11. juni 2008
YES!!! Så er jeg på rette vej igen. Har tabt 1,2 kilo siden sidste uge. Det har været en hård uge madmæssigt. Jeg har været oppe og peake på 55,3 i fredags grundet spareribs og jordbærkager og grillbøffer m. rødvin. Hyggeligt - men syndigt! Nu mangler jeg 500 g til mit endelige mål er nået! Jubiiiiiiii.

Håber det går lige så godt for jer?
16 år11. juni 2008 kl. 06:39
re: Onsdagsvejning den 11. juni 2008
Uhmmmm - lyder lækkert - det skal der også være plads til - jeg har oz peaket i week-enden, og det hele er ikke væk endnu, men der er ingen panik - kan mærke på livremmen at det går den rigtige vej.
Færdig med eksamen?
16 år11. juni 2008 kl. 12:12
Jeg er på Torsdags-vejnings-holdet, men vil gerne ønske dig T I L L Y K K E med dit vægttab, Pokemom (5kg på 5 dage lyder helt vildt!)
Også skønt, at du er så tæt ved målet - det må være en herlig fornemmelse :)

Stærkt, at du ikke går i panik (ligesom visse andre ;)) over mindre udsving på vægtkurven, Calle - Keep up the good work :)
16 år11. juni 2008 kl. 12:59
@Calle: Nej har liiiiiiiiiiiige én eksamen mere på tirsdag. Når nerverne begynder at sætte ind lørdag, så ryger der vildt meget af vægten. Sidste eksamen tog 1,6 kilo på 24 timer...Hvilket minder mig om jeg skal huske at købe toiletpapir!!! ;-)

De sidste 300-500 gram SKAL nåes idag...!
16 år11. juni 2008 kl. 13:26
Hmmm kan ikke helt finde ud af om jeg er glad eller sur, men hælder nok mest til at være glad og tænke at nu går det den rigtige vej.

I dag vejer jeg 79,3 hvilket er 200 gram mindre end sidste uge, men i mellemtiden har jeg været oppe at vende på 80,5 !!!! Jeg tror dog at min vægt trænger til nye batterier og derfor svinger lidt ekstra meget for tiden. Jeg har også for et par uger siden været helt nede på 79,0, så der skal jeg snart ned igen for at være helt glad. Men mon ikke den snart er indenfor rækkevidde.

Jeg er kommet ind i en god rytme med vand og grøntsager, så jeg tror der er håb :-)
16 år11. juni 2008 kl. 14:44
efter en pause fra den 17. maj til i fredag, er jeg atter tilbage på rette spor. Ved vejningen den 15. maj var vægten 66,6. I dag 66,3, så det er -300g, det er jeg rigtig glad for. I den mellemliggende periode har jeg været oppe på 68,3. INGEN motion pga eksamen - som nu er overstået, bestod alle 3 fag, en 80 års fødselsdag som vi holdte i vores have. Det har dog vendt, at jeg er start i nyt job. Jeg får rørt mig meget mere, og det virker motiverende, så jeg også så små er begyndt at jogge en tur om aftenen. Ja, så har varmen heller ikke været rar. Den resulterede i en væskeophobning i kroppen, men det er alt sammen væk - ja fra i fredags til i dag er der smuttet 1,3 kg.
Godt at være tilbage på MADITAL
Fortsat go' dag til jer alle
16 år11. juni 2008 kl. 17:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });