semi-ny

Du læser en tråd i debat > vægttab

semi-ny
Hej,

Jeg har egentlig været tilmeldt madital en del år nu, hvor jeg har fulgt med i debatterne på sidelinien, med undtagelse af en enkelt kommentar her og der. Jeg tænkte, at nu er det på tide, jeg præsenterer mig for jer andre.

Jeg er 24 år og i gang med en uddannelse. Jeg har lige overstået mit første år og mangler stadig 3. Nu har jeg sommerferie og håber jeg kan bruge sommerferien til at komme godt i gang med en sundere livsstil, så det bliver nemmere for mig når jeg starter i skole.

En anden grund til at jeg melder mig på banen herinde, er at jeg er i gang med at læse becks diet solution, hvor man skal finde en dietcoach eller støttegruppe. Der tror jeg, at maditals forum, ville være den bedste løsning for mig, da jeg godt kan lide at man kan være anonym. Desuden er meget af det ,jeg har lært om at tabe sig og leve sundt, har jeg fået af at læse folks indlæg herinde. Jeg har også tænkt onsdags vejningen er et godt initiativ og en god måde stå ”rettergang” på for andre end bare sig selv.

Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg har skrevet det her indlæg...jeg har jo ikke noget spørgsmål. Jeg havde måske bare brug for en ”offentlig” tilkendegivelse af ikke bare mig selv, men også mit mål:-)
16 år10. juni 2008 kl. 09:31
re: semi-ny
Du skal da være hjertelig velkommen, som mere "synlig" bruger :)

Jeg er selv i gang med Becks Diet solution og har også valgt brugerne på madital som slankecoach - og jeg må sige, at det går forrygende.

Jeg er blevet glædeligt overrasket over, at "fremmede" mennesker bruger så meget tid og energi på at svare på mine spørgsmål, opmuntre mig på dårlige dage og juble med mig, når det går den rigtige vej :)

Held & lykke med en sundere livsstil - du er kommet til det helt rette sted :)
16 år10. juni 2008 kl. 10:06
Velkommen i de aktives rækker :-)

Det glæder mig at høre at du er kommet igang med Becks Diet Solution - jeg havde selv meget stor fornøjelse af den bog og regner med at læse den cirka årligt fra nu af. Bare for at friske ting op.

Jeg håber du får lige så stor fornøjelse af den som jeg havde.

Imponerende at du løber maraton!
16 år10. juni 2008 kl. 14:36
Hej Kaktus og iakob,

Tak for velkomsten. Jeg kan jo kun blive mere positvt indstillet overfor Beks Diet Solution, når jeg læser jeres profiler. Kaktus, du er godt i gang med et vægttab og iakob, du har nået dit mål...stor respekt.

Jeg glæder mig til suge endnu mere til mig, af jer og de andre brugers erfaringer og forhåbenlig selv kunne bidrage i debatterne.

16 år10. juni 2008 kl. 21:58
Velkommen også herfra. Jeg har også været på Becks og ved at madital er den bedste slankecoach man kan tænke sig.

Du kan få den hjælp du har brug for hvis du bare spørger.

Held og lykke.
16 år11. juni 2008 kl. 15:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });