Et lille pip fra mig ;o)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Et lille pip fra mig ;o)
Hejsa

Håber at i har haft en god weekend - det har jeg i hvert fald haft. I lørdags fik jeg nemlig besøg af min søde kæreste fra jylland ;o). Vi skulle til min mormors 85- års fødselsdag og det var bare så hyggeligt. Fik en masse dejligt mad og en masse at drikke - og jeg nød det virkelig *s*. Så nu må vi jo se hvad vægten siger.

fik da løbet en tur lørdag på den halv time og i dag har Bamse og jeg gået en tur på ca. 2,5 time, så motion er det da også blevet til. I morgen står det på kvindeløb fra kl. 18.00 - er spændt på hvad tiden kommer til at sige, for det er jo "kun" i weekenden jeg får løbet - men bare den er under 30 min. så er jeg glad. Skal nok lige skrive hvordan det er gået.

Kan I havde det godt til vi "skrives ved"

Mange knus fra Smiley
19 år19. juni 2005 kl. 22:08
re: Et lille pip fra mig ;o)
Dejlig weekend..

kanon at i har hinanden til at gå ture, og få dyrket motion.. og hvor er det skønt at du skal til kvindeløbet i morgen.. jeg håber at det må gå dig super godt.. god tur..

Mariadk
19 år20. juni 2005 kl. 09:14
re: re: Et lille pip fra mig ;o)
Vi ses derinde ; ) - mit mål er bare at komme i mål ! - ha ha
så denne gang sætter jeg ikke tid på - har været med de sidste 6-7 år til kvindeløbende ( alt for damerne + In kvindeløb -5 km.)

Dejligt at få besøg af kæresten - er det et langdistance forhold i har ? eller er han i gang med udd. ( håber ikke at du syntes det er for nærgående ) j tænker bare på så har du et ekstra mål at have tabt x kg. når han igen kommer på besøg og du lægger der lækker og smækker i nyt (under) - tøj

Knus

Maria
19 år20. juni 2005 kl. 09:35
re: re: re: Et lille pip fra mig ;o)
Hej Mariap

Det gør ikke noget at du spørger det er da kun dejligt - ja man kan godt kalde væres forhold et langdistance forhold da vi bor i hver sin ende af landet. Jeg bor i København og han bor i Århus ;o)

Knus Smiley
19 år21. juni 2005 kl. 08:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });