#2 af Mariadk (slettet)
Et lille pip fra mig ;o)
Du læser en tråd i debat > vægttabMariadk (slettet)
re: Et lille pip fra mig ;o)
Dejlig weekend..
kanon at i har hinanden til at gå ture, og få dyrket motion.. og hvor er det skønt at du skal til kvindeløbet i morgen.. jeg håber at det må gå dig super godt.. god tur..
Mariadk
kanon at i har hinanden til at gå ture, og få dyrket motion.. og hvor er det skønt at du skal til kvindeløbet i morgen.. jeg håber at det må gå dig super godt.. god tur..
Mariadk
19 år20. juni 2005 kl. 09:14
solstråle1974
re: re: Et lille pip fra mig ;o)
Vi ses derinde ; ) - mit mål er bare at komme i mål ! - ha ha
så denne gang sætter jeg ikke tid på - har været med de sidste 6-7 år til kvindeløbende ( alt for damerne + In kvindeløb -5 km.)
Dejligt at få besøg af kæresten - er det et langdistance forhold i har ? eller er han i gang med udd. ( håber ikke at du syntes det er for nærgående ) j tænker bare på så har du et ekstra mål at have tabt x kg. når han igen kommer på besøg og du lægger der lækker og smækker i nyt (under) - tøj
Knus
Maria
så denne gang sætter jeg ikke tid på - har været med de sidste 6-7 år til kvindeløbende ( alt for damerne + In kvindeløb -5 km.)
Dejligt at få besøg af kæresten - er det et langdistance forhold i har ? eller er han i gang med udd. ( håber ikke at du syntes det er for nærgående ) j tænker bare på så har du et ekstra mål at have tabt x kg. når han igen kommer på besøg og du lægger der lækker og smækker i nyt (under) - tøj
Knus
Maria
19 år20. juni 2005 kl. 09:35
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: re: re: Et lille pip fra mig ;o)
Hej Mariap
Det gør ikke noget at du spørger det er da kun dejligt - ja man kan godt kalde væres forhold et langdistance forhold da vi bor i hver sin ende af landet. Jeg bor i København og han bor i Århus ;o)
Knus Smiley
Det gør ikke noget at du spørger det er da kun dejligt - ja man kan godt kalde væres forhold et langdistance forhold da vi bor i hver sin ende af landet. Jeg bor i København og han bor i Århus ;o)
Knus Smiley
19 år21. juni 2005 kl. 08:17
Håber at i har haft en god weekend - det har jeg i hvert fald haft. I lørdags fik jeg nemlig besøg af min søde kæreste fra jylland ;o). Vi skulle til min mormors 85- års fødselsdag og det var bare så hyggeligt. Fik en masse dejligt mad og en masse at drikke - og jeg nød det virkelig *s*. Så nu må vi jo se hvad vægten siger.
fik da løbet en tur lørdag på den halv time og i dag har Bamse og jeg gået en tur på ca. 2,5 time, så motion er det da også blevet til. I morgen står det på kvindeløb fra kl. 18.00 - er spændt på hvad tiden kommer til at sige, for det er jo "kun" i weekenden jeg får løbet - men bare den er under 30 min. så er jeg glad. Skal nok lige skrive hvordan det er gået.
Kan I havde det godt til vi "skrives ved"
Mange knus fra Smiley