#2 af Bamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
Fredagsvægt
Du læser en tråd i debat > vægttabBamse start 104 kg 96 8 kg (slettet)
re: Fredagsvægt
Tja, man kan jo ikke rigtig sige fy til dig, da der jo er en naturlig årsag til at du tager på i vægt.
Men pøj pøj med din graviditet, bliver spændende at hører om, husk at fortælle når du har født, og hvad det bliver.
Man er jo nysgerrig ikke sandt *S*
Knus & god weekend
Bamse
Men pøj pøj med din graviditet, bliver spændende at hører om, husk at fortælle når du har født, og hvad det bliver.
Man er jo nysgerrig ikke sandt *S*
Knus & god weekend
Bamse
19 år17. juni 2005 kl. 13:26
Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Fredagsvægt
Hej Mariap
syntes at det er flot at du kun har taget 2,5 kg på her under din graviditet og jeg er sikker på at du nok skal holde den på 8-10 kg. FLOT FLOT
Knus Smiley
syntes at det er flot at du kun har taget 2,5 kg på her under din graviditet og jeg er sikker på at du nok skal holde den på 8-10 kg. FLOT FLOT
Knus Smiley
19 år19. juni 2005 kl. 22:03
Muldebeerg
re: re: Fredagsvægt
Hej igen Maria!
Hi hi hi, jeg synes nu altså det er lidt sjovt. her går vi alle og kæmper med at tabe os, og så skriver du frisk og frejdigt at du går og tager på..ha ha ha..MEN det har jo en skøn årsag og jeg følger dig med spænding... *ss*
Knuz fra Mulde, der ikke har nogen status overhovedet for tiden, -ikke andet end at jeg føler mig "fed"..æv æv æv...
Hi hi hi, jeg synes nu altså det er lidt sjovt. her går vi alle og kæmper med at tabe os, og så skriver du frisk og frejdigt at du går og tager på..ha ha ha..MEN det har jo en skøn årsag og jeg følger dig med spænding... *ss*
Knuz fra Mulde, der ikke har nogen status overhovedet for tiden, -ikke andet end at jeg føler mig "fed"..æv æv æv...
19 år19. juni 2005 kl. 22:07
Vægten sagde 84,5 kg. i morgen - så indtil videre har jeg kun taget 2,5 kg. på i løbet af graviditeten - jeg håber jeg kan holde den på ca. 8-10 kg.
Knus
Maria