en ugens debat ?? - intresseret ?

Du læser en tråd i debat > vægttab

en ugens debat ?? - intresseret ?
Hej Alle,

jeg får stadigvæk en uge mail - så jeg tænkte på at vi kunne tage et emne op og skrive vores tanker og gode ideér til et emne om vægttab
Hvad siger I ??

Knus

Maria

( I skal ikke tage jer af tidspunktet - jeg er jo bare gravid og sover og er vågen på de mest mærkelige tidspunkter ) C; ´´)
19 år17. juni 2005 kl. 00:51
re: en ugens debat ?? - intresseret ?
Jeg synes det lyder som en go' ide.... Jeg er med :o)

Sandra
19 år17. juni 2005 kl. 08:45
jo det lyder da som en god ide, var det noget specielt emne du tænkte på?

Maria
19 år17. juni 2005 kl. 09:48
re: re: en ugens debat ?? - intresseret ?
Det kunne være madvaner - hvordan man holder fokus på vægttabet uden at man bliver fanatiker osv. motion - hvornår man "falder i vandet " og hvorfor mht. til usunde madvaner

alt sådan noget, emner man nogle gang vender i hovedet , men hvor man måske mangler opbakning el. gode idéer

Knus

Maria
19 år17. juni 2005 kl. 13:13
re: re: re: en ugens debat ?? - intresseret ?
Hejsa.
Det lyder som en god ide, men jeg deltager nok ikke så meget, men derfor kan I jo bare gøre det, så skal jeg nok blande mig når det er.
Knus
Bamse
19 år17. juni 2005 kl. 13:23
Jo, jeg kan jo starte med mig selv... jeg tænker MEGET over hvad jeg spiser, hvor mange kalorier, hvor meget motion osv.. og jeg synes jeg går ALT for meget op i det! Er bange for at blive helt fanatisk.. jeg skal i hvert fald tit knibe sig selv i armen og sige at det altså ikke er alverden lige at spise lidt ekstra kartofler eller en banan efter kl 20! Jeg har det med, at når jeg først har sat mig i hovedet at jeg skal tabe mig, så gør jeg livet så surt formig selv, at jeg tit ender med at "falde i" og droppe kuren....nu er det heldigvis anderledes, fordi jeg har lært meget mere om kost.. dog synes jeg tit jeg går for meget op i det! Især efter jeg fandt denne side, hvor jeg kan se alle små informationer om mad, motion og den slags...
jeg bliver ved med at sige til mig selv at uanset hvad, så går tiden.. og det er op til mig om jeg vil være slankere eller tykkere om fx 2 år.. man kan ligeså godt vænne sig til de sunde vaner og ikke være så utålmodig..
19 år17. juni 2005 kl. 23:59
Hej Maria!
Det lyder som en god ide, men ja...jeg må slutte mig til Bamse og sige, at jeg nok heller ikke bliver så livlig i debatten..i hvert fald ikke pt., hvor jeg bare ikke orker noget som helst overhovedet..Men jeg skal nok vende stærkt tilbage igen, så start I bare op..

Knuzz - går det forresten godt med graviditeten? Husk at passe godt på dig selv...
19 år19. juni 2005 kl. 22:06
re: re: en ugens debat ?? - intresseret ?
Hey

Lyder som en god idé, men jeg kommer nok desværre ikke til at kunne bidrage så meget, men jeg håber da at jeg kan følge lidt med i det alligevel.

Knus Smiley
19 år21. juni 2005 kl. 08:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });