Go' weekend....

Du læser en tråd i debat > vægttab

Go' weekend....
til Jer alle her fra Muldebeerg..Ja, det er ikke så meget jeg gi'r lyd fra mig for tiden, men energien er ikke rigtigt til det, pga. en hulens masse arbejde. DOG skal I vide, at jeg følger Jer alle på sidelinien og synes, at I gør det super godt. Mine kost og motionsvaner er heller ikke på toppen pt., motionen har faktisk stået på standby i lidt over en uge nu, ubehageligt. Dog sørger jeg for at gå en del hver gang jeg er på mit fritidsjob som livredder. Det bliver som regel til en 3-4 km. ved hver vagt og lidt har vist også ret, har det ikke? I disse dage, tæller jeg det i hvert fald med.
Held og lykke med Jeres kommende status, x'er fingre for, at I alle har tabt Jer..

Knuz og super god weekend med (forhåbentligt) masser af solskin til Jer alle fra Muldebeerg.. ;o)
19 år16. juni 2005 kl. 23:42
re: Go' weekend....
hej mulde,

også god weekend til dig - håber at du får stresset af og slappet af når der endelig er tid til det ; )

god weekend ; )
19 år17. juni 2005 kl. 00:47
re: re: Go' weekend....
Hej Mulde.
Også god weekend til dig, selvom du først nok kan mærke det lidt i næste uge.

Knus
Bamse
19 år17. juni 2005 kl. 13:22
re: Go' weekend....
Hejsa mulde

NU passer du altså på dig selv ik? syntes at det er flot at du går så meget når du er på arbejde i svømmehallen og jo det hele tæller jo med - er jo heller ikke en som skriver så meget lige for tiden, men jeg er inde og kigge så tit jeg nu kan ;o)

Knuser Smiley
19 år19. juni 2005 kl. 22:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });