Hej fra Bamse

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hej fra Bamse
Efter et par dage med stilhed fra mig, vil jeg lige give lyd fra mig.
I denne uge har jeg arbejdet på nattevagt, og derfor er det ikke blevet til meget motion.
Men men men, alligevel har jeg smidt et kilo, og kan derfor nu konstatere, at vægten siger 98,7 kg.
700 g mere, så har jeg nået mit mål til 1. juli med at nå 98 kg.
8,7 kg, så har jeg nået mit store mål med min slankekur.
Syntes forresten der er meget stille her i disse dage.
Kan I alle have en god weekend, og nyde at det er sommerlignede vejr i vente.
Knus
Bamse
19 år16. juni 2005 kl. 13:08
Tillykke tillykke..
Det er da for vildt flot..

det må jeg sige, det er meget du har kommet af med, 1 helt kilo.. waw.. ja du når dit mål, og mon ikke du også når lidt mere end det ;o)

Du må også have en dejlig weeeeekend...

knus
Maria
19 år16. juni 2005 kl. 13:17
re: Tillykke tillykke..
Hold da helt op Bamse, hvor det barer kører for dig..Det er jo helt vildt, som du smider kg. i øjeblikket..iiihh, hvor Mulde misunder dig. Men på et eller andet tidspunkt i dette årti, kommer jeg efter både dig og Eskimo, -det lover jeg dig. Pt. skal jeg bare lige hen til torsdag morgen, før der er overskud til noget som helst andet end at arbejde..

Knuzzer og STORT TILLYKKE fra Mulde
19 år16. juni 2005 kl. 23:38
re: Hej fra Bamse
FLOT FLOT FLOT stort tillykke med at du har tabt dig selvom du ikke har fået dyrket så meget motion i denne uge ;o) er utrolig stolt af dig søde, du skal nok nå målet her til den 1. juli.

Knus smiley
19 år19. juni 2005 kl. 21:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });