Faktisk Vægttab- beregnet vægttab?

Du læser en tråd i debat > vægttab

Faktisk Vægttab- beregnet vægttab?
Efter at have læst Kaktus´ indlæg, ville jeg synes det kunne være sjovt at få at vide, hvordan I andre brugers vægttab er i overensstemmelse med maditals udregninger?

:-)

- Jeg vejer mig ikke, så kan ikke rigtig lægge ud
16 år29. maj 2008 kl. 18:25
re: Faktisk Vægttab- beregnet vægttab?
Madital siger at jeg de sidste fire skulle have tabt 4,6Kg og jeg har faktisk 4,5Kg
I starten passede det slet ikke (tabte jeg kun ca. halvdelen), men måske jeg er blevet bedre til at taste rigtige mængder ind (jeg vejer kun sjældent min mad, resten af tiden gætter jeg)
Desuden er jeg gået fra 1600Kcal i gns. til 1350. Mit underskud er ca det samme (min forbrænding er jo faldet i takt med at vægten forsvinder) Måske jeg bare taber mig rigtig godt på lige præcis 1350 eller måske det er tilfældigt at det passer lige de sidste 4 uger.....

16 år29. maj 2008 kl. 20:53
mit vægttab og det som madital mener jeg skal havde tabt passer ikke overens.

Jeg har i mit aktive mål indtastet 125 dage ud af 150 og de dage jeg taster ind er jeg ærlig så godt det kan lade sig gøre og jeg synes det skulle vær emærkeligt hvis jeg i de resternde 25 dage skulle have spist så meget.

Uden overhovedet at have belæg for det tror jeg selv at det hænger sammen med overgangsalderen og de hormonændringer der følger med.
16 år29. maj 2008 kl. 23:28
I lang tid passede mit faktiske vægttab og det beregnede vægttab perfekt sammen. Det var nogle gange lidt skræmmende. Men her på det sidste er det gået helt i stå. Men jeg er ret sikker på at det må skyldes øget muskelmasse og så måske at jeg har flere dage uden indtastning, hvor jeg nok ikke når det planlagte underskud.
16 år30. maj 2008 kl. 08:05
Hos mig passer det ikke sammen, men det kan jo have mange årsager.

Jeg har været syg flere gange mens jeg har tastet herinde, der tastede jeg mad men ændrede ikke mit aktivitetsniveau.

Nogle gange gætter jeg mig lidt frem med visse madretter og kan jeg ikke finde præcis det samme bruger jeg noget lignende.

F.eks fik vi en tærte i går, som var blevet til overs på min kærestes arbejde, jeg ved jo ikke rigtigt hvad der var i den men ledte på nettet og fandt noget tilsvarende
16 år31. maj 2008 kl. 06:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });