#2 af bruger slettet
Nogle der vil være med?
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Nogle der vil være med?
God ide med ny tråd, da den anden hvis havde taget en anden drejen. jeg er self. på!
16 år28. maj 2008 kl. 12:00
bruger slettet
Ja, nemlig.. Det var det jeg tænkte. :)
Okay. FEDT! :) Huha. Har du målt dig i dag? så kan vi se om der er sket lidt ændringer d. 1? Har du nogle "ønske mål"
Okay. FEDT! :) Huha. Har du målt dig i dag? så kan vi se om der er sket lidt ændringer d. 1? Har du nogle "ønske mål"
16 år28. maj 2008 kl. 12:07
Pokemom (slettet)
jeg er med....skriver mål den 1.
16 år28. maj 2008 kl. 13:50
bruger slettet
Hej.
Mål for i dag:
Hofte/røv = 92
Lår 53
Tajle 62.
Delmål til d. 13(var det ikke det vi aftalte amalie? eller hvornår?)
Lår 51
Røv 91
Tajle 62
Mål d. 23
Lår 49
Røv 89
Tajle 62
Mål for i dag:
Hofte/røv = 92
Lår 53
Tajle 62.
Delmål til d. 13(var det ikke det vi aftalte amalie? eller hvornår?)
Lår 51
Røv 91
Tajle 62
Mål d. 23
Lår 49
Røv 89
Tajle 62
16 år1. juni 2008 kl. 10:30
bruger slettet
jo men mine kommer først iorgen, da jeg ikke er hjemme nu. Men har du fået taget en fedtprocent test med fatt mass og sådan- det er virkelig virkelig godt!
16 år1. juni 2008 kl. 12:14
bruger slettet
Nej, faktisk ikke. Har ikk rigtig mulighed for det i mit fitness center. Træner i fitness wolrd
16 år4. juni 2008 kl. 04:07
bruger slettet
Har målt mig idag og de var stort set uændret siden sidste vejning. Tvivler på de går bemærkelsesværdigt ned. Hmm tror det ville være okay for dig at blive fedtprocent mplt fordi du træner så meget. Skulle jeg fx ned og veje 50, ligesom Pokemom gerne vil ned på ( Sorry Pkemom jeg lige bruger dig som eksempel, men du er tæt på de 50 kg. og på højde med mig jo), ville jeg have under 3 kg fedt tilbage på HELE kroppen- dvs alt bryster / røv osv ville være væk- evt. fedt i hjernen osv. Forstår du hvor jeg vil hen :-)?
16 år4. juni 2008 kl. 08:10
bruger slettet
Jo da. Sidst jeg fik målt min fedtprocent var den på 8 tror jeg. Men der var jeg 2 kilo tyndere. :) hehe. Men nu træner jeg til gengæld mere. Så vil tror den er omkring 8-13?
16 år4. juni 2008 kl. 19:12
bruger slettet
var din fedt procent på 8??? What ! Min er på 21 procent og jeg ligger i den lave ende i følge samtlige tabeller..
16 år4. juni 2008 kl. 19:36
Efter d. 1 definerer vi et delmål til d. 14 og et mål til d. 28. Nu nærmer sommersæsonen sig jo, og det ville da være ekstra motiverende. :) Jeg er primært herinde for at være helt klar til sommer og for at motivere mig selv til mere motion. Eftersom jeg har læseferie har jeg tid til at træne nu. Jeg forventer dog at slette min profil efter sommerferien, hvor jeg forventer mine motionsvaner er ved at være integreret i min hver dag, dog lidt mindre end på nuværende tidspunkt da jeg har skide-travlt..