Hej Paninnguaq (flot navn)
Tillykke med at du er stoppet med at ryge. Jeg stoppede med at ryge for 1,5 år siden og jeg har taget 12 kilo på. Jeg vil gerne tabe de 5 af dem igen. Jeg har allerde tabt de 2, så nu mangler jeg bare 3. Jeg røg 25-30 stk. om dagen, så jeg var storryger, men jeg kan forsikre dig for at jeg aldrig nogen sinde bliver ryger igen, så hellere lidt fedtdepoter om maveskindet. Sådan skal du også tænke. Det er så dejligt ikke at være afhængig af cigaretter. Og du har allerede taget skridet til at vlle tabe dig også, det synes jeg er flot, så kort tid efter rygestoppet. Normalt siger man jo en "kamp" ad gangen, men pøj pøj med det hele.
#2 af bruger slettet
Jeg er ny her på siden, jeg deltager på et andet forum som I sikkert har været med i, det var i et af de gamle indlæg jeg så nogen anbefale Madital og tjekkede det.
Jeg er 26 år, gift på 4. år, mor til to: en pige på 4 og en dreng på 2 år. Jeg bor i Nuuk - Grønland. Jeg dyrker ikke motion til daglig. Grundet til at jeg gerne vil tabe mig er at jeg gerne vil ned til min normalvægt på 65 kg. det vejede jeg før jeg fik mine børn, nu er jeg godt nok kommet til 69 kg. men det har taget mig lang tid at nå. Jeg startede på Mad og sundhed for 4 uger siden med en vægt på 71 kg. jeg kom ellers ned til 68 kg. sidste uge men tog et kg. på igen efter en uge. Det kan så lige nævnes at jeg endelig stoppede med at ryge for to uger siden, havde røget siden december 2003, og var en storryger, hvor jeg røg over 10 (!) på en dag. Jeg var bange for at tage på når jeg holdt op med at ryge, men da jeg endelig var begyndt at lære om et sundere liv følte jeg at jeg var klar til at stoppe rygningen, og jeg gør alt for ikke at dække mit rygebehov med spisning af al mulig mad. Så, jeg tror det er derfor jeg har taget 1 kg. på efter jeg holdt op med at ryge.
Det var lige en lang præsentation af mig selv, men jeg vil gerne have støtte til at fortsætte mit nye livsstil, og føler at et forum er lige det rette sted.
I er velkomne til at spørge hvis der er noget jeg har glemt at tilføje *S*
venligst
Paninnguaq