ny her

Du læser en tråd i debat > vægttab

ny her
Hej
Er ny her på siden, som jeg fandt ved et tilfælde :-)
synes det virker som en god side.. jeg blev mor for anden gang for små 8 mdr. siden, så der en del kilo som skal tabes.. efter 1.graviditet tog jeg mig ikke sammen men nu skal det være.. jeg har regnet mig frem til at jeg skal tabe 17 kilo.. Hvordan er det med amning ?jeg er deltids ammer.. hvor mange Kalorier forbrænder man ved det?
vh.
babygirl
16 år25. maj 2008 kl. 13:34
re: ny her
Velkommen til

Når du opretter din profil herinde skal du også krydse af om du er ammende, så mår du få nogel flere kal. hvor mange ved jeg ikke lige.
16 år25. maj 2008 kl. 13:43
Så lige at jeg havde gjort mig anonym, så jeg prøver igen..Hej
Er ny her på siden, som jeg fandt ved et tilfælde :-)
synes det virker som en god side.. jeg blev mor for anden gang for små 8 mdr. siden, så der en del kilo som skal tabes.. efter 1.graviditet tog jeg mig ikke sammen men nu skal det være.. jeg har regnet mig frem til at jeg skal tabe 17 kilo.. Hvordan er det med amning ?jeg er deltids ammer.. hvor mange Kalorier forbrænder man ved det?
Jeg har krydset mig af som ammende men der står at når man ammer forbrugere man mere energi men det ikke er tilføjet programmet endnu..
16 år25. maj 2008 kl. 15:32
er det ik ligemeget...tag det som en bonus...så bliver du positivt overrasket...
16 år25. maj 2008 kl. 17:27
Velkommen til!

Og tillykke med den lille.
16 år25. maj 2008 kl. 19:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });