#2 af Mariadk (slettet)
Eskimo!
Du læser en tråd i debat > vægttabMariadk (slettet)
Tak
Tak for linket, er der nogle der ved om der er sådan en løbekalender over steder for københavn og omegn.. synes det er lidt langt at tage.. hihi
god tur til jer alle sammen
Maria
god tur til jer alle sammen
Maria
19 år15. juni 2005 kl. 10:44
Muldebeerg
re: Tak
Hejsa Mariadk!
Prøv følgende link, de har en løbekalender som du måske kan bruge:
(et forældet link til gomotion.dk er blevet fjernet)
Og ellers kan dette link måske endnu bedre hjælpe dig:
dourun.dk
Go' fornøjelse. Hvis ovennævnte ikke gi'r resultater, så søg på google.dk og skriv motionsløb, så kommer der en masse hits frem...
Ha' en go' dag!
Knuz Mulde
Prøv følgende link, de har en løbekalender som du måske kan bruge:
(et forældet link til gomotion.dk er blevet fjernet)
Og ellers kan dette link måske endnu bedre hjælpe dig:
dourun.dk
Go' fornøjelse. Hvis ovennævnte ikke gi'r resultater, så søg på google.dk og skriv motionsløb, så kommer der en masse hits frem...
Ha' en go' dag!
Knuz Mulde
19 år15. juni 2005 kl. 13:07
eskimo (slettet)
re: re: Tak
hey Mulde.
Tak for linket. Det er sørme smart. Jeg må lige nærlæse lidt, så kan det være jeg sender dig en mail og hører om du er klar en dag til efteråret:-)
Hygge Eskimo
Tak for linket. Det er sørme smart. Jeg må lige nærlæse lidt, så kan det være jeg sender dig en mail og hører om du er klar en dag til efteråret:-)
Hygge Eskimo
19 år15. juni 2005 kl. 16:12
Muldebeerg
Eskimo
Halløjsa!
Sæ'fø'li' er jeg da klar..Vil jo gerne møde dig og så kan vi få motionen samtidig med..hi hi hi,..Måske kan du også bruge de andre links, som jeg gav Mariadk...Det kan du jo kigge på, er du ved at glæde dig til at du skal hjem, eller er det lidt med vemod?? Og sig mig lige engang..Er dine forældre også deroppe eller er de kun på ferie?? Mener da du skulle hjem til dem i DK omkring juletid, skulle du ikke? (altså sidste jul)..-og hvad sagde de egentligt til dit vægttab dengang?? Det har jeg vist overset, hvis du har skrevet om det...
Knuz
Knuzz
Sæ'fø'li' er jeg da klar..Vil jo gerne møde dig og så kan vi få motionen samtidig med..hi hi hi,..Måske kan du også bruge de andre links, som jeg gav Mariadk...Det kan du jo kigge på, er du ved at glæde dig til at du skal hjem, eller er det lidt med vemod?? Og sig mig lige engang..Er dine forældre også deroppe eller er de kun på ferie?? Mener da du skulle hjem til dem i DK omkring juletid, skulle du ikke? (altså sidste jul)..-og hvad sagde de egentligt til dit vægttab dengang?? Det har jeg vist overset, hvis du har skrevet om det...
Knuz
Knuzz
19 år15. juni 2005 kl. 18:20
Mariadk (slettet)
re: Eskimo
Hey Mulde
tusind tak.. det sidste link var rigtig godt.. er ihvertfald helt huk på at jeg en dag vil løbe broløb.. *G*
ej tusind tak
god tur til jer
Maria
tusind tak.. det sidste link var rigtig godt.. er ihvertfald helt huk på at jeg en dag vil løbe broløb.. *G*
ej tusind tak
god tur til jer
Maria
19 år16. juni 2005 kl. 13:27
jfml.dk
Og lur hvilke løb der er i september, -dem kan du jo evt. nå at være med til, hvis du har lyst...Skulle noget af det fange din interesse, så bare sig til, så ku' vi jo måske finde et løb at løbe sammen..
Bare et lille tilbud fra Mulde til Jer allesammen...
Knuzzer