En "fed" dag
Du læser en tråd i debat > vægttabSpacy
re: En "fed" dag
Tllykke, tillykke!!!
Ja, det er bare superfedt både at kunne komme i noget af sit gode gamle tøj og at kunne komme ud og købe noget nyt og smart i en mindre størrelse. En rigtig lækker fornemmelse.
Så tillykke med det hele: Vægttab og bryllupsdag!
Og god tur til den tid :-)
Ja, det er bare superfedt både at kunne komme i noget af sit gode gamle tøj og at kunne komme ud og købe noget nyt og smart i en mindre størrelse. En rigtig lækker fornemmelse.
Så tillykke med det hele: Vægttab og bryllupsdag!
Og god tur til den tid :-)
16 år23. maj 2008 kl. 08:31
annegrethe (slettet)
Hej
Tillykke med bryllupsdag og vægttab.Jeg har også måttet købe en helt ny garderobe,da jeg gik fra str.46-48 til str.36.Det er bare så fantastisk at kunne passe alt det smarte tøj,jeg har i de sidste 10år ikke haft så meget tøj,som jeg har nu.Ud over tøjstørrelsen får man også en masse selvtillid og er med på at prøve mange "nye" ting,som jeg ikke har gjort i adskillige år.
mange hilsner
Annegrethe
Tillykke med bryllupsdag og vægttab.Jeg har også måttet købe en helt ny garderobe,da jeg gik fra str.46-48 til str.36.Det er bare så fantastisk at kunne passe alt det smarte tøj,jeg har i de sidste 10år ikke haft så meget tøj,som jeg har nu.Ud over tøjstørrelsen får man også en masse selvtillid og er med på at prøve mange "nye" ting,som jeg ikke har gjort i adskillige år.
mange hilsner
Annegrethe
16 år23. maj 2008 kl. 10:48
KarinaHadsten (slettet)
Tillykke med det hele. Og selvfølgelig er det ikke forbeholdt kvinder at shoppe tøj, men nogle gør det mere end andre. Jeg har personligt ikke gjort så meget i det, men kan godt mærke at det bliver sjovere efterhånden som vægten daler.
16 år23. maj 2008 kl. 11:06
Kaktus (slettet)
*Klapper højt og længe af din top-præstation*
Super godt gået :)
Også tillykke med bryllupsdagen og rigtig god fornøjelse med din power-shopping-tur.
Jeg glæder mig helt vildt til, at det bliver min tur til at gå shop-amok i nyt smart tøj! :)
Super godt gået :)
Også tillykke med bryllupsdagen og rigtig god fornøjelse med din power-shopping-tur.
Jeg glæder mig helt vildt til, at det bliver min tur til at gå shop-amok i nyt smart tøj! :)
16 år23. maj 2008 kl. 11:47
iakob
Tillykke med både bryllupsdag og de nye tøjstørrelser.
Husk også at købe et par badebukser - du skulle jo nødig gå og tabe dem til sommer :-D
Hvor meget har du egentlig tabt dig? Sådan i kilo eller tøjstørrelse?
Husk også at købe et par badebukser - du skulle jo nødig gå og tabe dem til sommer :-D
Hvor meget har du egentlig tabt dig? Sådan i kilo eller tøjstørrelse?
16 år23. maj 2008 kl. 12:21
Kirsten P (slettet)
ja tillykke med både vægttab og bryllupsdag.
Det er da godt at din kone begyndte at skrive pakkeliste i god tid ellers måtte du ud i sidste øjeblik og have ny garderobe, det er alligevel bedst hvis man har god tid.
Men hvis det er et specielt kvindegen at pakke i god tid, så må det modsatte være tilfældet at det er en mande gen at sådan noget som tøj er noget man finder ud af i sedste øjebli enten det hedder ferie eller fest
Det er da godt at din kone begyndte at skrive pakkeliste i god tid ellers måtte du ud i sidste øjeblik og have ny garderobe, det er alligevel bedst hvis man har god tid.
Men hvis det er et specielt kvindegen at pakke i god tid, så må det modsatte være tilfældet at det er en mande gen at sådan noget som tøj er noget man finder ud af i sedste øjebli enten det hedder ferie eller fest
16 år23. maj 2008 kl. 12:44
Frk M (slettet)
Tillykke med både bryllupsdag og vægttab
16 år23. maj 2008 kl. 14:42
tynd74
tillykke med bryllupsdagen
og tillykke med vægttabet.
lise
og tillykke med vægttabet.
lise
16 år24. maj 2008 kl. 07:57
oz1ing (slettet)
Tak for alle de gode kommentarer.
Iacob,
Tøjstørrelser er jeg ikke så god til. Jeg køber ofte i udlandet og der kan standarder godt variere, men mit vægt tab er 12-13 kg.
Jeg er i en fase hvor jeg tror mit mål skal revideres. Måske ER det muligt at komme ned på normal BMI, hvilket er maks. 85 kg så jeg har 5-6 kg tilbage endnu. Der har jeg altså ikke været nede i over 20 år - og inden svigermors kødgryder trådte ind i tilværelsen.
God weekend til alle.
Iacob,
Tøjstørrelser er jeg ikke så god til. Jeg køber ofte i udlandet og der kan standarder godt variere, men mit vægt tab er 12-13 kg.
Jeg er i en fase hvor jeg tror mit mål skal revideres. Måske ER det muligt at komme ned på normal BMI, hvilket er maks. 85 kg så jeg har 5-6 kg tilbage endnu. Der har jeg altså ikke været nede i over 20 år - og inden svigermors kødgryder trådte ind i tilværelsen.
God weekend til alle.
16 år24. maj 2008 kl. 09:29
Nå, men igår bad fruen mig om at prøve noget af mit sidste års sommertøj - og jeg lignede et større kludetæppe i alle mine sommerjakker.
Idag må jeg så til staden og se på nyt cool tøj - PIGER, det er ikke kun jer der for det godt af at se på nyt tøj.
Iøvrigt er det også vores 20 års bryllupsdag idag - hun skal have et dykkerkursus.
Hold jer nu ikke tilbage / klap / klap/