Taget på :-(

Du læser en tråd i debat > vægttab

Taget på :-(
Hej allesammen.. Jeg er ganske ny på denne side, men synes allerede den er genial :-) Jeg er dog lettere "deprimeret", forleden var jeg lige nede og vende på 67.3 men allerede da jeg stod på vægten et par dage efter viste den 2 kg mere. Og jeg sværger jeg har intet indtaget der burde gøre at jeg pludselig har taget 2 kg på.. Det kan virkelig ødelægge min dag. Jeg har netop smidt 10 kg siden marts og skal endnu længere ned, da jeg kun er 155.. Så mit humør kan slet ikke bære at den pludselig går et par kilo op.... Nååh jeg kom da lige af med det, men jeg ville ønske at der var en rigtig god forklaring på det.. Jeg er lige pludselig lidt for tæt på de 70 kg igen.. jeg har tænkt på at det måske er fordi jeg snart skal have menstration, men det er stadig uregelmæssigt efter en fødsel for 11 måneder siden, og det er da heller ikke kommet endnu, så den forklaring er det nok ikke. Øv øv... Nååh, men jeg kan se herinde at det går godt for rigtig mange af jer, tillykke til jer.. Og jeg satser på at jeg også snart har noget positivt at skrive. Masser af hilsner fra Karina
16 år22. maj 2008 kl. 21:57
re: Taget på :-(
jeg tror du måske lige skal tage et skridt tilbage....

mit gæt er at det garanteret skyldes menses, eller evt ægløsning (jeg kan svinge op til 2 kg ved begge dele :(
uregelmæssigheden gør jo også at du ikke ved om det reelt er det ;)
16 år22. maj 2008 kl. 23:05
Hej navnesøster og velkommen til.

Tag du det helt roligt. Enten har din vægt lige svinget ned den dag du målte den lave vægt eller også er forklaringen ganske enkelt at du har mens på vej. Den har været oppe at vende mange gange.

Der er også mange der snakker om at de "tager på" lige dagen efter en god gang træning. Så hvis du trænede i går kan din krop holde på lidt ekstra væske så det måske er forklaringen. Men ellers er der rigtig mange andre forklaringer - der kan også være udsving uden nogen egentlig forklaring. Så lad være med at miste modet med en enkelt dårlig dag.

...Men jeg ved godt hvordan det kan føles.
16 år23. maj 2008 kl. 11:20
Jeg tror også, at du skal se på det store billede... 10 kg siden marts er en kæmpe præstation - Tillykke med det! :)
MIn vægt svinger også en del omkring både ægløsning & menstruation, så jeg kender godt til, at blive lettere depri, når man VED at man har holdt sig på dydens smalle sti, og så alligevel har taget på - øv, øv og 10 x øv!
Men... keep up the good work - jeg er helt sikker på, at vi snart får en jubel-tråd fra dig, når vægten igen er på vej nedad :)
16 år23. maj 2008 kl. 11:43
Hej "allesammen" tak for jeres ord. De hjæper helt sikkert, og jeg kan også godt se at I har ret.. Jeg blæste det fuldstændig op.. Så nu har jeg bestemt mig for kun at veje mig en gang om ugen, ellers kan jeg jo stige på den satan hele tiden... I vil helt sikkert høre mere fra mig - denne side er jo genial, tænk at jeg først har opdaget den nu :-) God weekend til jer alle. Hilsen Karina
16 år24. maj 2008 kl. 09:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });