#2 af Kirsten P (slettet)
Herlig dag!
Du læser en tråd i debat > vægttabKirsten P (slettet)
re: Herlig dag!
ja 17 kg er meget, så det er klart at det kan ses.
Det er så godt at dine kolleger også er så søde at sige det.
Kan godt forstå du synes der er en herlig dag og solen skinner også
Det er så godt at dine kolleger også er så søde at sige det.
Kan godt forstå du synes der er en herlig dag og solen skinner også
16 år22. maj 2008 kl. 14:02
Kaktus (slettet)
TILLYKKE :) Hvor er det dejligt for dig. 17 kg!?!! Imponerende!
Glæde mig til jeg også kan lave en jubel-tråd :)
Skønt at du tager dig tid til at skrive om din succes - det giver mig blod på tanden :)
God solskinsdag til dig :)
Glæde mig til jeg også kan lave en jubel-tråd :)
Skønt at du tager dig tid til at skrive om din succes - det giver mig blod på tanden :)
God solskinsdag til dig :)
16 år22. maj 2008 kl. 15:30
tynd74
det er skønt at få disse kommentarer.
det er god til dig. tillykke
jeg har også fået mange positive kommentarer om mit eget vægttab her på sidste. tror også det har noget at gøre med at vi har smidt de store vinterjakker og er lidt mere sommelig klædt. og det nu nemmere kan ses.
men herligt er det, og så vokser man lige 10cm opad og ranker ryggen ;O)
lise
det er god til dig. tillykke
jeg har også fået mange positive kommentarer om mit eget vægttab her på sidste. tror også det har noget at gøre med at vi har smidt de store vinterjakker og er lidt mere sommelig klædt. og det nu nemmere kan ses.
men herligt er det, og så vokser man lige 10cm opad og ranker ryggen ;O)
lise
16 år22. maj 2008 kl. 15:33
iakob
Der var en gang du ærgede dig lidt over - brokkede dig - at jeg fik alle kommentarerne fra kollegaerne. Den tid er ovre og nu høster du alle komplimenterne ;-)
Men dejligt er det! Tillykke!
Men dejligt er det! Tillykke!
16 år23. maj 2008 kl. 07:13
KarinaHadsten (slettet)
Ja det har jeg også tænkt på. Måske fordi vi ikke hele tiden ses sammen længere ;-) Men helt sikkert også fordi det er blevet meget synligt mit vægttab. Det er lidt sjovt for folk er som regel lidt forsigtige og spørger "Har du ikke tabt dig meget". Så siger jeg gerne jo og fortæller hvor mange kilo - så er folk ved at gå baglæns. Jeg tror jeg har båret min overvægt godt, for der er aldrig nogle der har troet at jeg har vejet så meget som jeg har og de får et chok når jeg siger hvad jeg har tabt. Men jeg er også begyndt at møde den med at "..du skal da heller ikke tabe så meget mere." Hmmm jo det skal jeg. Måske 10 kilo. Og jeg har det stadig sådan at jeg kan SAGTENS tabe 10 kilo uden at blive tynd.
16 år23. maj 2008 kl. 11:16
iakob
Hehe.. ja, det er en mærkelig idé folk har med at sige at "NU skal du altså ikke tabe dig mere".
Jeg blev underlig til mode de første par gange, men så blev jeg trodsig: det skal de mennesker bare ikke blande sig i ! De vidste jo alligevel ingenting om hvor meget jeg startede ud med, hvor meget jeg ville ende med, hvad min nuværende vægt sagde og hvor sund min kur i grunden var !
Jeg blev underlig til mode de første par gange, men så blev jeg trodsig: det skal de mennesker bare ikke blande sig i ! De vidste jo alligevel ingenting om hvor meget jeg startede ud med, hvor meget jeg ville ende med, hvad min nuværende vægt sagde og hvor sund min kur i grunden var !
16 år23. maj 2008 kl. 12:26
Kaktus (slettet)
Bare en tanke.... sjovt, at de samme mennesker som siger "NU skal du altså heller ikke tabe dig mere", er de samme mennesker, som egentlig godt kunne have givet én et kærligt "skub" dengang man var uformelig fed. (har selv haft elevator-vægt de sidste 10 år - men NU skal det være slut!)
Mit personlige nul-punkt kom, da jeg for nylig startede på mit gamle job. Havde været væk i 2 år og taget mindst 20 kg på siden folk så mig sidst.
To kollegaer spurgte, uafhængigt af hinanden, om jeg var gravid! STØN! - dét var altså en hård uge, men efter at have skammet mig (og trøstespist) nogle uger, besluttede jeg mig for, at det skulle være løgn. Har tabt 3 kg og mangler 27...... Lang vej, ja.... men på rette spor! :)
Mit personlige nul-punkt kom, da jeg for nylig startede på mit gamle job. Havde været væk i 2 år og taget mindst 20 kg på siden folk så mig sidst.
To kollegaer spurgte, uafhængigt af hinanden, om jeg var gravid! STØN! - dét var altså en hård uge, men efter at have skammet mig (og trøstespist) nogle uger, besluttede jeg mig for, at det skulle være løgn. Har tabt 3 kg og mangler 27...... Lang vej, ja.... men på rette spor! :)
16 år23. maj 2008 kl. 12:37
17 kilo er altså meget. Pludselig er der overskuelig vej til de 20 kilo. Det bliver da helt vildt at kunne sige 20.
Oveni al lykken med vægten her til morgen har jeg også fået kommentarer fra endnu 2 kolleger, som gennem et stykke tid har lagt mærke til vægttabet og nu altså liiige ville kommentere det. Og det endda uafhængigt af hinanden sådan lige idag. Det er bare sådan noget der luner.