#2 af bruger slettet
Slankeven søges ;-)
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Slankeven søges ;-)
Hejsa. :)
Jeg kunne da godt være interesseret :)
Jeg kunne da godt være interesseret :)
16 år21. maj 2008 kl. 22:09
bruger slettet
ej hvor dejligt :-)
Kan se vi også lidt har de samme mål, på trods af dine 5 kg mindre end mig;-)
Har du en nemmere måde at kommunikere påpå?
Kan se vi også lidt har de samme mål, på trods af dine 5 kg mindre end mig;-)
Har du en nemmere måde at kommunikere påpå?
16 år22. maj 2008 kl. 10:30
bruger slettet
Hehe. Jeg vil gerne veje 52 til sommer. Har været nede på 45 og det skal jeg aldrig igen. Men det skyldes primært kærestesorger. Jeg har faktisk ikke vejet mig siden mandag. Så ved ikk lige hvordan det står til :) Hehe. Jo.. Har du en email?
16 år22. maj 2008 kl. 22:58
bruger slettet
ja den er amaliezaar@hotmail.com
Uhhh jeg har været større- ved ikke hvor meget. En str 44 i tøj, da det var værst men det er efterhånden nogle år siden. Ved ikke hvordan den kunne snige sig derop. Dansede på daværende tidspunkt minimum 6 timer dagligt så må have ædt og drukket meget- pyt skidt det er af nu, men jeg skal aldrig aldrig derop igen! En pige jeg ikke ar set siden gymnasiet taggede lige nogle gamle billeder af mig fra dengang på facebook- er du gal, det er så vildt!
Uhhh jeg har været større- ved ikke hvor meget. En str 44 i tøj, da det var værst men det er efterhånden nogle år siden. Ved ikke hvordan den kunne snige sig derop. Dansede på daværende tidspunkt minimum 6 timer dagligt så må have ædt og drukket meget- pyt skidt det er af nu, men jeg skal aldrig aldrig derop igen! En pige jeg ikke ar set siden gymnasiet taggede lige nogle gamle billeder af mig fra dengang på facebook- er du gal, det er så vildt!
16 år22. maj 2008 kl. 23:28
Calle (slettet)
Hej Amalie - er ikke så tit inde i dette forum, så ser først din efterlysning nu. Jeg vil da også gerne være din "slankeven" - vi skriver jo trods alt i de samme fora i "motion".
16 år23. maj 2008 kl. 09:58
bruger slettet
fedt- min email er som sagt amaliezaar@hotmail.com.. Tror også vi måske kunne udveksle motions ideer sammen- det ville være fedt!
16 år23. maj 2008 kl. 12:24
Pokemom (slettet)
hej Amailie
Jeg så dine billeder på facebook. kunne ik se du har været så stor endda. jeg vil gerne følges med jer... måske via facebook? mit navn er **bruger har bedt om fjernelse af denne henvisning (ADMIN)** derinde....
16 år23. maj 2008 kl. 17:49
bruger slettet
re: hej Amailie
Der hvor jeg var rødhåret var jeg størst- se min arm derpå!
har heller aldrig været fed fed bare buttet sådan.
jo god ide! Nu vil jeg ind og lurer også så :-)
har heller aldrig været fed fed bare buttet sådan.
jo god ide! Nu vil jeg ind og lurer også så :-)
16 år23. maj 2008 kl. 17:51
bruger slettet
re: hej Amailie
facebook er nok også det jeg synes er nemmest:-) Også med oploading af billeder etc
16 år23. maj 2008 kl. 17:52
Håber der er en frivillig der melder sig.