Status quo

Du læser en tråd i debat > vægttab

Status quo
Ja det er hvad det er, jeg har ikke tabt mig og jeg har ikke taget på i denne uge. Til gengæld har jeg heller ikke haft tid til at motionere så meget. Jeg er så træt lige for tiden så det blvier ikke til noget. Lidt surt, når man tænker på at jeg skal løbe kvindeløb næste onsdag, så jeg må bare hive mig selv op i nakken og se at komme i gang. Dejligt at læse at så mange er ved at nå deres mål. Jeg når ikke mit, men det går nok alligevel.

Ha' en dejlig dag allesammen.
19 år13. juni 2005 kl. 11:29
re: Status quo
Hey
Så længe du heller ikke har taget på er det jo ikke superskidt, især, hvis det ikke er blevet til så meget motion.
Hvad er det for et kvindeløb du skal med til? Jeg gad godt der var sådan nogle arrangementer heroppe, men jegg må vente til jeg flytter til dk igen.

God uge til dig.
Eskimo
19 år13. juni 2005 kl. 11:40
re: re: Status quo
Hej Eskimo

Du har da ret at det ikke er så skidt, men jeg ville altså gerne af med de sidste 2-3 kilo, men det er ikke så nemt. Jeg skal til Alt for Damernes Kvindeløb den 22. Det er med kontoret, så det skal nok blive hyggeligt.
19 år13. juni 2005 kl. 12:56
re: re: re: Status quo
Status quo er bedre end at have taget på - så det er da fint

Så bliver vi nogle stykker her fra Madital der skal ind og løbe/gå - jeg gå da det er lidt svært at løbe med min mave
"Bamse" ville nok hellere ikke sætte pris på det.
Det er min nevø der har døbt barnet i maven bamse - så alt hvad jeg siger derhjemme er i flertal - Bamse og jeg - min mand smiler dog af det ; )

Knus

Maria
19 år13. juni 2005 kl. 13:06
Hejsa

set positivt på det at du da heller ikke har taget på og som du selv skriver så har du ikke fået lavet så meget motion - er også træt for tiden p.g.a. mit nye arbejde ment positivt, men jeg har sat mig for at jeg alligevel skal havde dyrket min motion - man fåer det også meget bedre af det og nogle gange bliver man faktisk mere frisk bagefter.

skla jo også løbe kvindeløb i næste uge, men jeg skal bare løbe om mandagen - så op på hesten og få dyrket lidt motion så du er klar til løbet næste onsdag ;O)

knus Smiley
19 år13. juni 2005 kl. 21:10
Hey Girl.
Det er da altid noget at du ikke har taget på.
Og man siger jo også, at det altid er de sidste kg der er svære at komme af med, men det skal nok lykkes for dig.
Knuser
Bamse
19 år14. juni 2005 kl. 02:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });