Hurra, yes yes yes

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hurra, yes yes yes
Så skete det!!!
Vægten sagde 69,8 kg her til morgen. Jeg er udemærket klar over at en stor del af det er væske efter en temmelig fugtig weekend, men jeg er så evig ligeglad, for vægten er kommet under de 70. Juhuu, hurra, jubii!!!! Hvor er det bare super super skønt,og hvor er jeg bare super super glad!!!!

Knus fra en totalt happy Eskimo
19 år13. juni 2005 kl. 09:28
re: Hurra, yes yes yes
Hej happy Eskimo

Velkommen til 60 erne det er en dejligt fornemmelse at se det foreste tal skifte ik? Super flot kan godt forstå at du er glad for at du er kommet under de 70.

knus Smiley
19 år13. juni 2005 kl. 11:10
re: re: Hurra, yes yes yes
Dejligt ! - Så må du ud og råbe over fjeldene ; )

Jeg glæder mig også til det det bliver min tur engang ; )

Knus

Maria
19 år13. juni 2005 kl. 13:03
Hej eskimo, tillykke med at være kommet ned under 70. Det er altid skønt at ramme sådan en milepæl. Du har al mulig grund til at være super glad, og man bliver bare selv så glad nå man læser det, så tak for det.
19 år13. juni 2005 kl. 13:04
Hej søde Eskimo!

Hvor er det super duper flot at du allerede er kommet væk fra 7-tallet..Nu kommer det hårde arbejde med at blive dernede, ikke sandt..Rigtig go' fornøjelse, så lykkedes det dig jo alligevel at få mig overhalet, æv æv æv..

Supersejt knus fra Mulde til Eksimo
19 år13. juni 2005 kl. 13:16
FLOT FLOT SUPER DUPER.
Hvor er dett dejligt for dig, og skønt at læse.
Du har sgu også knoklede en vis ting ud af bukserne for det.
Tillykke tillykke tillykke, er stolt af dig søde,.
Knus
Bamse
19 år14. juni 2005 kl. 02:54
SÅDAN !!!!!!!!!

Det er den for super fedeste skønneste fornemmelse. Kan tydeligt huske da jeg (i sin tid) røg under 70 WOW !

Verden ligger for dine fødder he he... sådan føles det sgu !

STORT tillykke !
19 år15. juni 2005 kl. 10:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });