Optur - nedtur

Du læser en tråd i debat > vægttab

Optur - nedtur
Helt oppe at ringe var jeg i går da jeg stod på vægten og den sagde 79,9 !!!!!!! Endelig under 80 - det har holdt hårdt. Jeg bestemte mig for IKKE at stå på vægten her til morgen, men da jeg stod og ventede på det varme vand i bruseren kunne jeg alligevel ikke lade være. Den stod på 80,5 - NEDTUR !!!!! Jeg forsøgte at glemme at jeg havde været på vægten, men kan godt mærke at det kan jeg ikke.

Og i dag har jeg endda dummet mig med at spise koldskål og kammerjunkere til morgenmad. Og brød i formiddag. ØV. Men jeg tror nu stadig jeg kan overholde min kur idag - har stadig 2500 kJ at spise for og skal desuden til karate, som også giver en del ekstra at gøre med. Så det skal nok gå. Men den med vægten er jeg træt af. Håber den er nede igen i morgen.
16 år19. maj 2008 kl. 13:09
re: Optur - nedtur
Altså... tillykke med det første (eller er det den anden??) snus af den magiske linie ved 80 kilo.

Om meget få dage får du gravet dig helt ned under denne grænse - du er jo ellers fantastisk god til at overholde din kur/livsstil.

Og hvis vægten ikke arter sig i morgen, så er det sikkert fordi du har fået vand i kroppen af træningen i aften. Jeg vejer tit lidt mere efter ugens store trænetur. Men om 2-3 dage, så er den der helt sikkert!!
16 år19. maj 2008 kl. 14:13
Tak - jeg føler nu ikke at jeg var så god i går, og når jeg så ikke tastede, så ved jeg det jo slet ikke. Hmmm. Men jeg må på den igen. I dag taster jeg lystigt og det er godt, for jeg skal holdes i ørerne ovenpå de kammerjunkere.
16 år19. maj 2008 kl. 15:09
tillykke karina

og godt nok er det øv, i dag . men jeg kan kun tilslutte mig iakobs kommentarer. du skal se sidst på ugen er den dernede igen. og pludselig er den stabil dernede.
mit vægttab har også foregået meget i ryk. så står det stille somme tider i uger og så sker der noget igen.
op med humøret, det kommer. ;O)
lise
16 år19. maj 2008 kl. 15:13
80,3 sagde den her til morgen, så det var da nedad i forhold til i går. Nu håber jeg bare at den er under de 80 igen i morgen og BLIVER der. Det er hårdt når man jubler over en milepæl og man så dagen efter alligevel ikke har grund til at juble. :-( Men sådan vil det jo være - jeg ved det jo godt - det svinger op og ned. Men alligevel kan man ikke lade være med at blive lidt trist når den svinger op. Men til gengæld jubler man jo også over når den går ned :-D
16 år20. maj 2008 kl. 09:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });