godmorgen

Du læser en tråd i debat > vægttab

godmorgen
Godmorgen til jer alle

Er bare i så super humør her til morgen. Ja jeg har jo ændret min vejedag til om morgen og yes yes jeg har tabt mig 900 gram i denne uge, så jeg er bare så meget opppe at køre - har virkelig også passet motionen og kosten - kun fredag at det røg lidt mere ned ;o)

Kan I havde en super uge.

Knuser smiley
19 år13. juni 2005 kl. 06:21
re: godmorgen
Godmorgen smiley,

Hvor er det bare flot at tabe næsten 1 kilo om ugen. Det er bare så flot. Så går det hurtigt. Det er bedre at veje sig om morgen, der vejer man i hvert fald ikke så meget, der er jo ikke noget i maven.

Flot gået.
19 år13. juni 2005 kl. 09:21
Hejsa . Tillykke med vægttabet. Sig mig, er du ikke ved at være tæt på de 65 kg nu?? Synes ikke du har ændret i dit navn længe og vægten må da være noget lavere efterhånden.
Det er en skøn måde at starte ugen på, ikk:-)

Knus Eskimo
19 år13. juni 2005 kl. 11:46
re: re: godmorgen
Fedt at læse et indlæg man bliver i bedre humør af ; )
Dejligt med næsten 1 kg. mindre

Så i dag kan du leve op til dit navn og måske få jaget noget af gråvejret væk ; )

Knus

Maria
19 år13. juni 2005 kl. 13:12
re: re: re: godmorgen
Hej Smiley!

Stort tillykke med vægttabet, det er super flot gået..Bare fortsæt det gode arbejde, så har du rundet 65 kg. inden du har set dig om...

Ha' en dejlig dag og tillykke med kæresten..

Knuzzer Mulde
19 år13. juni 2005 kl. 13:25
Hej Eskimo

Jo det nærmer sig, min vægt siger 67,1 kg så det er bare super dejligt. næ jeg har ike fået rettet i profil, men jeg har rettet min vægt inde under mad......

Knuser smiely
19 år13. juni 2005 kl. 21:05
Hey Søde Smiley.
Kan godt forstå at du er i SUPER humør, -900 g det er flot flot flot, og du har alt mulig grund til at være stolt, nu varer det ikke længe før dit mål er nået.
Er MEGET stolt af dig søde.
Knuser
Bamse.
P.S. Din bandit, sådan at røbe jeg har fødselsdag
19 år14. juni 2005 kl. 02:58
Som jeg allerede har skrevet andetsteds - SUPER flot !
Du er altså utrolig ihærdig !
19 år15. juni 2005 kl. 10:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });