#2 af Smiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
Min weekend :-(
Du læser en tråd i debat > vægttabSmiley 68 3 kg start 80 kg (slettet)
re: Min weekend :-(
øv øv ja det er nu ikke rart med sådan en weekend og jeg er da ked af du måtte aflyse med din veninde - men kan godt forstå at du ikke havde lyst besøg, når du var så dårlig.
Håber at du er kommet helt oven på igen.
Knus Smiley
Håber at du er kommet helt oven på igen.
Knus Smiley
19 år13. juni 2005 kl. 06:18
eskimo (slettet)
re: re: Min weekend :-(
Hejsa bamse
Det lyder ikke rart, håber at du er ved at være frisk igen!!!! Og synd at du måtte aflyse din aftaler.
Rigtig god bedring til dig!!!!
Knus Eskimo
Det lyder ikke rart, håber at du er ved at være frisk igen!!!! Og synd at du måtte aflyse din aftaler.
Rigtig god bedring til dig!!!!
Knus Eskimo
19 år13. juni 2005 kl. 11:50
bruger slettet
re: Min weekend :-(
Allerførst tillykke med fødselsdagen, og så er det godt nok noget skidt sådan at være syg i weekenden, meget meget arbejdsgivervenlig. Skal man se det positive på sådan en gang sygdom så er det at man har tabt sig en anelse mere, når hele "systemet " er blevet renset godt igennem.
Håber du har det godt nu, så du kan nyde din fødselssdag.
Håber du har det godt nu, så du kan nyde din fødselssdag.
19 år13. juni 2005 kl. 13:03
solstråle1974
re: re: Min weekend :-(
Hej Bamse
Håber at du er kommet af med "missemaven" ( det kalder vi det ; )) - så du kan nyde din fødselsdag på en sund måde
og som advogril skriver - så se på det positive side at det har så været en sund weekend og du har fået renset ud
Knus
Maria
Håber at du er kommet af med "missemaven" ( det kalder vi det ; )) - så du kan nyde din fødselsdag på en sund måde
og som advogril skriver - så se på det positive side at det har så været en sund weekend og du har fået renset ud
Knus
Maria
19 år13. juni 2005 kl. 13:10
Corina (slettet)
re: re: re: Min weekend :-(
Arhhhjj hvor træls!
Men det gode var - du nåede da festen uden at skulle ligge syg lige der **GGG**
Håber du er på højkant igen
Pip fra
Corina
Men det gode var - du nåede da festen uden at skulle ligge syg lige der **GGG**
Håber du er på højkant igen
Pip fra
Corina
19 år15. juni 2005 kl. 10:07
Tja, en weekend man har lyst til at rive ud af kalenderen.
I fredags var jeg jo til firmafest, og jeg gik hjem kl. 23 skulle jo nå det sidste tog hjem, og så havde jeg også festede siden kl. 13 sammen med de andre kollegaer.
Lørdag morgen vågnede jeg kl. 5 og kunne godt mærke der var noget galt, og jeg måtte en tur ud på toilet, der startede det hele så, en stor omgang opkast og diarré, først troede jeg jo det var efterveerne efter festen, men jeg plejer aldrig at være syg eller noget efter en fest, men så kom jeg i tanke om at min datter havde haft en tur først på ugen, og ja hun havde jo nok smittet mig.
Jeg skulle ellers have haft en rigtig god veninde på besøg lørdag, og hende har jeg ikke set længe, men desværre var jeg nødt til at aflyse, hvilket jeg var meget ked af, for vi ved ikke hvornår vi kan mødes igen.
I dag har været okay, har været lidt ved siden af mig selv, men ellers okay, nu sidder jeg så og passer min nattevagt her på værkstedet, og tænker på - øv hvor har man bare lyst til at rive sådan en weekend ud af kalenderen.
Har faktisk kun levet af cola, banan, lidt yoghurt og en ristet bolle i ny og næ.
Håber I andre har haft en lidt bedre weekend.
Knuser
Bamse